Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi optymalnie 38% i 34%, co poprawia skuteczność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona stosownie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do klasycznego projektu opony.
Może to zwiększyć jej pojemność i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i umocniona konstrukcja ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i skuteczne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego pomiędzy ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, udoskonalając sztywność bloków.