Wysokie osiągi, wysokie przebiegi. Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą formujemy nasze opony. Wzór bieżnika Zazębiające się rowki Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 zapewniają przyczepność na mokrej nawierzchni i zapobiegają akwaplanacji.
dzięki temu świetnie spisuje się zarówno podczas jazdy w deszczu nawet na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni. Sztywne żebro barkowe duże i nieelastyczne zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę.
nadzwyczajna przyczepność i wysoka wytrzymałość opony dzięki opasaniu usztywnionemu włóknem aramidowym. 15% lepsze osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu. Centralna część opony Dzięki zwiększeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono skuteczność odprowadzania wody, co podniosło sprawność opon w trakcie jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach.
Zewnętrzna część opony Liczbę zewnętrznych klocków dostosowano tak, aby zapewnić znakomitą przyczepność podczas jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni oraz zminimalizować poziom hałasu. Struktura opony Mieszanka gumowa progresywna technologicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest stworzona na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego.
Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki temu zagwarantuje zrównoważony tor jazdy i znakomicie spisuje się na mokrych nawierzchniach. Opasanie z włóknem aramidowym Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się w trakcie ruszania i początkowego przyspieszania.
Zawinięta taśma na krawędzi opasania powiększona trwałość opasania. Opasanie z solidnego drutu stalowego solidne opasanie, które wspaniale pochłania energię uderzeń, powiększa trwałość opony i ulepsza komfort jazdy.
Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna Osnowa z włókna o podwójnej strukturze rozszerza twardość opony. Solidna stopka bez łączeń Wzmocnienie połączenia z obręczą zapobiega oderwanie opony od felgi nawet choćby przy gwałtownym ruszaniu.
HRS - Hankook Runflat System Z oponami rodzaju Runflat samochód jest w stanie jechać z szybkością do 80 km/h, choćby gdy w wyniku uszkodzenia (przebicia) ciśnienie w oponie spadnie. Wysoce zalecany jest montaż systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System = system kontrolujący ciśnienie w oponie), który analizuje zmiany ciśnienia i pomaga kierowcy adekwatnie zareagować w razie niebezpieczeństwa.