Współczynnik porowatości w środku i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co udoskonala efektywność odprowadzania wody i jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona stosownie o 21,3% i 43,8% w kontraście do klasycznego projektu opony.
Może to rozszerzyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i usztywniona kompozycja ścianki bocznej zwiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu powodowanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.