Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi stosownie 38% i 34%, co polepsza skuteczność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest zwiększona optymalnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do klasycznego projektu opony.
Może to powiększyć jej objętość, a także poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i wzmocniona kompozycja ścianki bocznej zwiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: szybkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym i redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w przypadku bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, polepszając sztywność bloków.