Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi trafnie 38% i 34%, co ulepsza wydajność odprowadzania wody, a także jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest powiększona trafnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do konwencjonalnego projektu opony.
Może to powiększyć jej objętość oraz poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i usztywniona budowa ścianki bocznej rozszerzają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i produktywne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym, a także redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zaimplementowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, ulepszając sztywność bloków.