Współczynnik porowatości we wnętrzu i na zewnątrz wynosi adekwatnie 38% i 34%, co ulepsza produktywność odprowadzania wody oraz jazdę na mokrej nawierzchni. Dzięki szerszemu rowkowi obwodowemu, powierzchnia przekroju wewnętrznych/zewnętrznych rowków jest rozszerzona adekwatnie o 21,3% i 43,8% w porównaniu do klasycznego projektu opony.
Może to powiększyć jej objętość i poprawić gromadzenie i odprowadzanie wody. Zupełnie nowy profil i umocniona konstrukcja ścianki bocznej powiększają sztywność opon. Ząbkowana ściana rowka obwodowego: prędkie i sprawne odprowadzanie wody dzięki rowkom obwodowym oraz redukcja hałasu wywoływanego tarciem powietrza przepływającego między ścianami rowków.
w sytuacji bocznego i zewnętrznego rowka wewnętrznego na barku bieżnika zastosowano fazowanie w celu zoptymalizowania kąta bocznych rowków i zmniejszenia hałasu toczenia opony, udoskonalając sztywność bloków.