Relacja pomiędzy Harleyem-Davidsonem i ich właścicielami ich motocykli jest szczególna. Dlatego The Motor Company wybrało oponę Dunlop D408F jako typowe ogumienie – która obok oznaczenia Dunlopa nosi też oznaczenie Harleya-Davidsona – dla swych motocykli Rocker, Rocker C i wyjątkowych Screamin' Eagle, a także Softail.
Opona D408F została wytworzona wspólnie z firmą Harley-Davidson. Dysponuje komputerowo zoptymalizowaną mieszanką bieżników, a także jego nowym zmodyfikowanym kształtem. Razem z oponą na koło tylne D407, która przenosi moment obrotowy klasycznego dwucylindrowca na trasę, kreuje genialny team.
W każdej sytuacji dbają o doskonałe,typowo o pewne prowadzenie pojazdu. Poprzeczne żłobienia boczne w sposób skuteczny odprowadzają wodę. Nawet w trakcie deszczu ciesz się nieporównywalnym, odprężającym wręcz wrażeniem z jazdy, jak w trakcie prowadzenia Harleya-Davidsona.
Główne mocne strony: stworzona we współpracy z firmą Harley-Davidson zaimplementowana mieszanka bieżników na tylną oś gwarantuje wyśmienitą przyczepność na suchej nawierzchni Poprzeczne żłobienia dbają o efektywne odprowadzanie wody oraz pokaźniejsze bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach Zaprojektowane we współpracy z firmą Harley-Davidson® gwarantuje bezpieczne prowadzenie w każdych warunkach.
nieprzeciętna przyczepność na suchej nawierzchni dzięki specjalnej mieszance gumowej zaimplementowanej w tylnej oponie. Ustawione pod kątem żłobienia rozpraszają wodę, gwarantując bezpieczną jazdę w trakcie deszczu.
Tylna opona D407T charakteryzuje się technologią Multi-Tread, która łączy w sobie wykorzystanie przeróżnych mieszanek od środka bieżnika do barku. Oryginalne wyposażenie modeli 2014 Harley-Davidson Touring wyposażony w opony z wąskim białym bokiem.