Relacja pomiędzy Harleyem-Davidsonem i ich właścicielami ich motocykli jest szczególna. Dlatego The Motor Company wybrało oponę Dunlop D408F jako standardowe ogumienie – która obok oznaczenia Dunlopa nosi też oznaczenie Harleya-Davidsona – dla swych motocykli Rocker, Rocker C i wyjątkowych Screamin' Eagle, a także Softail. Opona D408F została produkowana wspólnie z firmą Harley-Davidson. Dysponuje komputerowo zoptymalizowaną mieszanką bieżników, a także jego nowym zmienionym kształtem. Razem z oponą na koło tylne D407, która przenosi moment obrotowy tradycyjnego dwucylindrowca na trasę, stwarza świetny team. W każdej sytuacji dbają o doskonałe,najczęściej o pewne prowadzenie pojazdu. Poprzeczne żłobienia boczne w sposób efektywny odprowadzają wodę. Nawet podczas deszczu ciesz się nieporównywalnym, odprężającym wręcz wrażeniem z jazdy, jak w trakcie prowadzenia Harleya-Davidsona. Główne zalety: tworzona we współpracy z firmą Harley-Davidson zastosowana mieszanka bieżników na tylną oś gwarantuje rewelacyjną przyczepność na suchej nawierzchni Poprzeczne żłobienia dbają o wydajne odprowadzanie wody i pokaźniejsze bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach Zaprojektowane we współpracy z firmą Harley-Davidson® gwarantuje bezpieczne prowadzenie w każdych warunkach. Niesłychana przyczepność na suchej nawierzchni dzięki specjalnej mieszance gumowej zastosowanej w tylnej oponie. Ustawione pod kątem żłobienia rozpraszają wodę, zapewniając bezpieczną jazdę podczas deszczu. Tylna opona D407T znamionuje się technologią Multi-Tread, która łączy w sobie zastosowanie najróżniejszych mieszanek od środka bieżnika do barku. Oryginalne wyposażenie modeli 2014 Harley-Davidson Touring wyposażony w opony z wąskim białym bokiem.