Relacja między Harleyem-Davidsonem i ich właścicielami ich motocykli jest szczególna. Dlatego The Motor Company wybrało oponę Dunlop D408F jako typowe ogumienie – która obok oznaczenia Dunlopa nosi na dodatek oznaczenie Harleya-Davidsona – dla swych motocykli Rocker, Rocker C i wyjątkowych Screamin' Eagle, a także Softail. Opona D408F została stworzona wspólnie z firmą Harley-Davidson. Dysponuje komputerowo zoptymalizowaną mieszanką bieżników oraz jego nowym zmodyfikowanym kształtem. Razem z oponą na koło tylne D407, która przenosi moment obrotowy klasycznego dwucylindrowca na trasę, stwarza genialny team. W każdej sytuacji dbają o doskonałe,z zasady o pewne prowadzenie pojazdu. Poprzeczne żłobienia boczne w sposób sprawny odprowadzają wodę. Nawet w trakcie deszczu ciesz się nieporównywalnym, odprężającym wręcz wrażeniem z jazdy, jak podczas prowadzenia Harleya-Davidsona. Główne zalety: wytwarzana we współpracy z firmą Harley-Davidson zastosowana mieszanka bieżników na tylną oś zapewnia rewelacyjną przyczepność na suchej nawierzchni Poprzeczne żłobienia dbają o produktywne odprowadzanie wody oraz większe bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach Zaprojektowane we współpracy z firmą Harley-Davidson® zapewnia bezpieczne prowadzenie w każdych warunkach. Niesłychana przyczepność na suchej nawierzchni dzięki specjalnej mieszance gumowej zaimplementowanej w tylnej oponie. Ustawione pod kątem żłobienia rozpraszają wodę, zapewniając bezpieczną jazdę w trakcie deszczu. Tylna opona D407T cechuje się technologią Multi-Tread, która łączy w sobie użycie zróżnicowanych mieszanek od środka bieżnika do barku. Oryginalne wyposażenie modeli 2014 Harley-Davidson Touring zaopatrzony w opony z wąskim białym bokiem.