Relacja między Harleyem-Davidsonem i ich właścicielami ich motocykli jest szczególna. Dlatego The Motor Company wybrało oponę Dunlop D408F jako typowe ogumienie – która obok oznaczenia Dunlopa nosi ponadto oznaczenie Harleya-Davidsona – dla swoich motocykli Rocker, Rocker C i wyjątkowych Screamin' Eagle, a także Softail.
Opona D408F została stworzona wspólnie z firmą Harley-Davidson. Dysponuje komputerowo zoptymalizowaną mieszanką bieżników i jego nowym zmienionym kształtem. Razem z oponą na koło tylne D407, która przenosi moment obrotowy konwencjonalnego dwucylindrowca na trasę, buduje nadzwyczajny team.
W każdej sytuacji dbają o znakomite,przeważnie o pewne prowadzenie pojazdu. Poprzeczne żłobienia boczne w sposób skuteczny odprowadzają wodę. Choćby podczas deszczu ciesz się nieporównywalnym, odprężającym wręcz wrażeniem z jazdy, jak w trakcie prowadzenia Harleya-Davidsona.
Główne atuty: stworzona we współpracy z firmą Harley-Davidson zastosowana mieszanka bieżników na tylną oś zagwarantuje doskonałą przyczepność na suchej nawierzchni Poprzeczne żłobienia dbają o sprawne odprowadzanie wody i większe bezpieczeństwo na mokrych nawierzchniach Zaprojektowane we współpracy z firmą Harley-Davidson® zagwarantuje bezpieczne prowadzenie w każdych warunkach.
niezrównana przyczepność na suchej nawierzchni dzięki specjalnej mieszance gumowej zaimplementowanej w tylnej oponie. Ustawione pod kątem żłobienia rozpraszają wodę, gwarantując bezpieczną jazdę podczas deszczu.
Tylna opona D407T cechuje się technologią Multi-Tread, która łączy w sobie użycie różnych mieszanek od środka bieżnika do barku. Oryginalne wyposażenie modeli 2014 Harley-Davidson Touring zaopatrzony w opony z wąskim białym bokiem.