ŚREDNI TEREN Nowa opona zaprojektowana do średnio-twardego terenu dopracowana w trakcie zawodów motocrossowych na świecie. Stosowna efektywność hamowania, a także stabilność w zakrętach dzięki kierunkowemu wzorowi klocków bieżnika (MX-52 przód). Staranna precyzja kierunkowa i utrzymanie lini prostej dzięki CTCS. Ulepszona kontrola tylnej osi pod obciążeniem, powiększona przyczepność oraz stabilność podczas jazdy na wprost dzięki nakładającym się centralnym klockom. Zwiększona kontrola nad uślizgiem i udoskonalona przyczepność w zakrętach dzięki technice PCBT (Progressive Cornering Block Technology). Centralne bloki doskonałą trakcję oraz ograniczają zużycie opony w twardym terenie (MX-52 tył). Zastosowana mieszanka gumy o wysokich właściwościach tłumienia własnego uniemożliwia odbijaniu opony od nawierzchni. Niezwykle dobra do niełatwego terenu (MX-52 tył). Nowe bloki boczne wpływają na lepszą sterowalność w zakrętach i jazdę w niełatwym terenie (MX-52 tył)