Polaris 5 - idealna trakcja na śniegu.
adekwatny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach wyraźnie poprawia przyczepność na barkach widocznie udoskonala przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli ulepszoną przyczepność opony we wszystkich kierunkach w trakcie kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna budowa profilu na środku ulepsza przyczepność poprzeczną na śniegu. Zapewnia to wyjątkowo korzystną trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych poprawia odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Dodatkowe wyżłobienia w obszarze barkowym słuszny kontakt z podłożem i tym samym ulepszone przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych zagwarantuje zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
udoskonalona struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o rozmaitej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy dobór w zimie.
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o prawidłowych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A lub B) gwarantują krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi podczas jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają choćby za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać pokaźniejszy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki czemu zniżysz w dodatku liczba emitowanego poprzez twój samochód dwutlenku węgla.