Polaris 5 - nieprzeciętna trakcja na śniegu.
optymalny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach znacznie udoskonala przyczepność na barkach wyraźnie ulepsza przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli ulepszoną przyczepność opony we wszelkich kierunkach w trakcie kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna budowa profilu na środku ulepsza przyczepność poprzeczną na śniegu. Zagwarantuje to wyjątkowo dobrą trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych polepsza odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Dodatkowe wyżłobienia w obszarze barkowym stosowny kontakt z podłożem i tym samym lepsze przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych gwarantuje zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
ulepszona struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o rozmaitej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy wybór w zimie.
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o korzystnych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A albo B) gwarantują krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi podczas jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają nawet za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać pokaźniejszy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki temu zmniejszysz też ilość emitowanego przez twój samochód dwutlenku węgla.