Polaris 5 - nadzwyczajna trakcja na śniegu.
optymalny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach widocznie ulepsza przyczepność na barkach wyraźnie ulepsza przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli ulepszoną przyczepność opony we wszelkich kierunkach podczas kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna kompozycja profilu na środku polepsza przyczepność poprzeczną na śniegu. Zapewnia to wyjątkowo dobrą trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych polepsza odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Dodatkowe wyżłobienia w obszarze barkowym stosowny kontakt z podłożem i tym samym lepsze przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych zapewnia zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
lepsza struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o różnorodnej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy dobór w zimie.
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o prawidłowych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A lub B) gwarantują krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi podczas jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają nawet za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać pokaźniejszy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki czemu zniżysz też liczba emitowanego przez twój samochód dwutlenku węgla.