Polaris 5 - rewelacyjna trakcja na śniegu.
trafny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach widocznie ulepsza przyczepność na barkach istotnie poprawia przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli ulepszoną przyczepność opony we wszelkich kierunkach podczas kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna budowa profilu na środku poprawia przyczepność poprzeczną na śniegu. Gwarantuje to wyjątkowo dobrą trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych polepsza odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Dopełniające wyżłobienia w obszarze barkowym trafny kontakt z podłożem i tym samym ulepszone przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych zapewnia zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
lepsza struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o przeróżnej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy dobór w zimie.
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o dobrych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A albo B) gwarantują krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi podczas jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają choćby za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać obszerniejszy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki czemu zniżysz dodatkowo ilość emitowanego poprzez twój samochód dwutlenku węgla.