Polaris 5 - wyśmienita trakcja na śniegu.
optymalny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach widocznie polepsza przyczepność na barkach pokaźnie polepsza przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli udoskonaloną przyczepność opony we wszelkich kierunkach podczas kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna budowa profilu na środku udoskonala przyczepność poprzeczną na śniegu. Gwarantuje to wyjątkowo prawidłową trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych ulepsza odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Uzupełniające wyżłobienia w obszarze barkowym stosowny kontakt z podłożem i tym samym udoskonalone przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych gwarantuje zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
ulepszona struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o różnorodnej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy dobór w zimie.
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o korzystnych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A albo B) zapewniają krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi w trakcie jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają choćby za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać pokaźniejszy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki temu zniżysz także liczba emitowanego poprzez twój samochód dwutlenku węgla.