Polaris 5 - świetna trakcja na śniegu.
trafny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach znacznie udoskonala przyczepność na barkach widocznie udoskonala przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli udoskonaloną przyczepność opony we wszelkich kierunkach w trakcie kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna budowa profilu na środku polepsza przyczepność poprzeczną na śniegu. Zapewnia to wyjątkowo dobrą trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych ulepsza odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Uzupełniające wyżłobienia w obszarze barkowym słuszny kontakt z podłożem i tym samym udoskonalone przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych gwarantuje zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
udoskonalona struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o różnej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy wybór w zimie.
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o korzystnych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A lub B) zapewniają krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi podczas jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają choćby za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać obszerniejszy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki temu obniżysz również liczba emitowanego poprzez twój samochód dwutlenku węgla.