Polaris 5 - doskonała trakcja na śniegu.
trafny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach wyraźnie ulepsza przyczepność na barkach wyraźnie ulepsza przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli ulepszoną przyczepność opony we wszelkich kierunkach podczas kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna budowa profilu na środku polepsza przyczepność poprzeczną na śniegu. Gwarantuje to wyjątkowo dobrą trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych poprawia odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Dopełniające wyżłobienia w obszarze barkowym adekwatny kontakt z podłożem i tym samym lepsze przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych zapewnia zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
lepsza struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o różnej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy wybór w zimie.
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o dobrych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A lub B) zapewniają krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi w trakcie jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają nawet za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać większy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki czemu ograniczysz też ilość emitowanego poprzez twój samochód dwutlenku węgla.