Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.
Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i szeroka ilość lameli z krawędziami powiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
wielka liczba bloków i lameli w częściach grzbietowych opony buduje zbiór krawędzi rozszerzających przyczepność co na skutek czego daje lepszą trakcję na śniegu.
znaczne przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków, a także nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na usztywnionych, samonośnych bocznych ściankach. Zapobiegają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi oraz felgą i uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Umocnione ścianki boczne opon SSR umożliwiają kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni i wagi samochodu.
Opony SSR typu run-flat proponują kluczowe atuty:
Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje mobilny choćby w przypadku opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży także punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności podmiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze typowymi felgami nieskomplikowany montaż pozwala na oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.