Nowa ContiWinterContact™ TS 830 P - bezpieczeństwo dla aut klasy premium.
Niezwykła siła hamowania na lodzie i śniegu.
Wysoka sztywność środkowych bloków bieżnika i szeroka ilość lameli z krawędziami powiększającymi przyczepność to poprawiona siła hamowania na mokrych i oblodzonych drogach.
Lepsza trakcja na śniegu
znaczna ilość bloków i lameli w częściach grzbietowych opony buduje zbiór krawędzi powiększających przyczepność co w konsekwencji daje ulepszoną trakcję na śniegu.
wielkie przebiegi
Ze względu na równomierne rozłożenie sztywności bloków i nacisku na powierzchni styku, ContiWinterContact™ TS 830 P zużywają się wolniej i bardziej równomiernie, co skutkuje dłuższymi przebiegami.
Zasada działania systemu SSR:
W przeciwieństwie do charakterystycznych opon, zasada działania systemu SSR jest oparta na usztywnionych, samonośnych bocznych ściankach. Uniemożliwiają one sytuacji, w której środek opony zostaje przytrzaśnięty między nawierzchnią drogi i felgą, a także uniemożliwiają zsunięcie się opony do wnętrza felgi, w sytuacji utraty ciśnienia. Umocnione ścianki boczne opon SSR pozwalają na kontynuowanie jazdy samochodem z dopuszczalną szybkością 80 km/h, przez maksymalnie 80 km, w zależności od stanu nawierzchni oraz wagi samochodu.
Opony SSR rodzaju run-flat oferują kluczowe mocne strony:
Wraz z oponami SSR, kierowca pozostaje przenośny nawet w przypadku opony, z której uszło powietrze. Można dojechać do celu podróży również punktu wulkanizacyjnego, bez konieczności wymiany przebitej opony na koło zapasowe. Kompatybilne ze typowymi felgami łatwy montaż umożliwia oszczędnosć miejsca w samochodzie i redukcję jego wagi. A tym samym na obniżenie zużycia paliwa.