Najważniejsze parametry:
Hamowanie
Cecha: pokaźna ilość lameli
Efekt: Zoptymalizowane krawędzie zwiększające przyczepność
Korzyść: Niezwykła siła hamowania na mokrych, ośnieżonych i oblodzonych drogach
Trakcja
Cecha: obszerna ilość bloków i lameli w części czołowej opony. Wykorzystanie lameli sinusoidalnych o kącie zero poziomów
Efekt: Więcej punktów kontaktu z nawierzchnią, ulepszony efekt „rozgarniania” śniegu
Korzyść: Poprawa przyczepności i trakcji na śniegu
Precyzja prowadzenia na ośnieżonych drogach
Cecha: spora liczba poprzecznych krawędzi bieżnika
Efekt: lepsza precyzja prowadzenia na ośnieżonych drogach dzięki licznym krawędziom biegnącym wzdłuż obwodu opony
Korzyść: Poprawa kierowalności na śniegu
Aquaplaning
Cecha: Najkrótsza droga przepływu wody poprzez powierzchnię przylegania
Efekt: Szybsze odprowadzanie wody
Korzyść: Wysoka ochrona przed aquaplaningiem.
Prowadzenie na suchych nawierzchniach
Cecha: Podzielony bieżnik
Efekt: pokaźna sztywność profilu bieżnika, korzystne podparcie dla poszczególnych bloków bieżnika
Korzyść: ulepszone prowadzenie, dobra precyzja kierowa.
Przebieg
Cecha: Równomierne rozłożenie sztywności bloków
Efekt: Równomierny rozkład nacisków w kontakcie z nawierzchnią
Korzyść: Mniejsze i bardziej miarowe zużywanie się, dzięki temu wydłużona jest żywotność opony