Michelin Alpin A4 Korzyści: Ruszaj produktywniej o 10% Hamuj krócej o 5% Podróżuj o jeden sezon zimowy dłużej Na lodzie, w śniegu i deszczu technika: BIEŻNIK MICHELIN FULL ACTIVE TREAD Helio Compound + WIEDZA I DOŚWIADCZENIE MICHELIN ENERGOOSZCZĘDNOŚĆ Opona Michelin z bieżnikiem ALPIN A4 należy do klasy premium.
W oponie wykorzystano innowacyjną rzeźbą bieżnika określaną jako „Full Active Thread”. Michelin Alpin A4 to świetna przyczepność na śniegu. Dzięki zaimplementowaniu postępowych technice, opona prawidłowo sprawuje się nie tylko na lodzie, lecz i na suchej nawierzchni.
O wszechstronności tej opony świadczy także znaczny komfort podróżowania i niskie zużycie paliwa. Stabilność w niełatwych zimowych zagwarantuje kierunkowa rzeźba bieżnika połączona z systemem lameli. Mieszanka użyta do produkcji opony zawiera krzemionkę i olej słonecznikowy.
zagwarantuje to: elastyczność gumy w niskich temperaturach, pokaźniejszą wytrzymałość i mniejsze spalanie paliwa. Dane prawne:(1) średnio, w kontraście do opony poprzedniej generacji, przy ruszaniu na oblodzonej lub zaśnieżonej nawierzchni.
dane na podstawie testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD Automotive w 2010 r. Na oponach w rozmiarach 195/65 R 15 T i 205/55 R 16 H.(2) średnio, w porównaniu do opony poprzedniej generacji, w trakcie hamowania na oblodzonej, zaśnieżonej albo mokrej nawierzchni.
dane na podstawie testów przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Automotive w 2010 r. Na oponach w wymiarach 195/65 R 15 T i 205/55 R 16 H; inne testy przeprowadzono wewnętrznie.(3) Opona MICHELIN Alpin jest średnio o 35% trwalsza od opon wiodących konkurentów przystępnych na rynku europejskim.
informacje na podstawie testów przeprowadzonych przez TÜV SÜD w latach 2010 i 2011 na oponach w rozmiarach 175/65 R 14 T, 195/65 R 15 T, 205/55 R 16 H i 225/45 R 17 V przystępnych i zakupionych na europejskim rynku detalicznym pod koniec roku 2009 i 2010.(4) Pod kątem trwałości i efektywność energetycznej.(5) Obliczeń dokonano na podstawie testów oporu toczenia przeprowadzonych poprzez TÜV SÜD Automotive w latach 2008 i 2009.