Polaris 5 - świetna trakcja na śniegu.
trafny układ klocków z poprzecznymi nacięciami w centralnym użebrowaniu i na barkach widocznie poprawia przyczepność na barkach widocznie udoskonala przyczepność na śniegu. Specjalny układ wielofunkcyjnych lameli lepszą przyczepność opony we wszystkich kierunkach podczas kontaktu z nawieszchnią drogi. Specjalna kompozycja profilu na środku poprawia przyczepność poprzeczną na śniegu. Zapewnia to wyjątkowo prawidłową trakcję, krótką drogę hamowania i bezpieczną jazdę na zaśnieżonych drogach.
Bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Lepsze rozmieszczenie rowków wzdłużnych i poprzecznych poprawia odprowadzanie wody z bierznika na mokrej nawierzchni. Dodatkowe wyżłobienia w obszarze barkowym optymalny kontakt z podłożem i tym samym lepsze przyleganie opony do mokrej nawieszchni. Takie rozmieszczenie rowków wzdłóżnych i poprzecznych zagwarantuje zrównowarzone i bezpieczne zachowanie na mokrej nawieszchni.
Wyższy komfort z myślą o relaksującej podróży.
udoskonalona struktura bieżnika z inaczej zestopniowanymi klockami o najróżniejszej długości po obu stronach bieżnika ogranicz hałas toczenia. Uzyskany w ten sposób poziom hałasu sprzyja odpręrzającej jeździe i ograniczeniu stresu kierowcy i pasażerów.
Właściwy wybór w zimie.
Przyczepność na mokrej nawierzchni - opony o dobrych własnościach na mokrej nawierzchni (klasa A albo B) gwarantują krótszą drogę hamowania na mokrych drogach, co czyni je bezpieczniejszymi w trakcie jazdy w deszczu.
Opory toczenia - opony odpowiadają choćby za 20% zużycia paliwa. Jeśli chcesz pokonywać większy dystans na jednym zbiorniku paliwa, wybierz opony o wyższej kategorii. Dzięki temu obniżysz jeszcze ilość emitowanego przez twój samochód dwutlenku węgla.