chwilowy brak towaru
" progresywny płyn do chłodnic z wbudowanym lejkiem do wszystkich marek i rodzajów samochodów. Mobiler Long Life – nowoczesny płyn do chłodnic samochodowych gotowy do wykorzystania cechujący się wysokimi parametrami użytkowymi.
Może być mieszany z innymi płynami do chłodnic wytworzonymi na bazie glikolu etylenowego niezależnie od koloru. Zagwarantuje stosowną temperaturę pracy w każdych warunkach – unikana receptura chroni silnik przed przegrzaniem w okresie letnim oraz przed zamarznięciem płynu w układzie w okresie zimowym.
gwarantuje słuszną temperaturę pracy silnika przez cały rok. Działa do temperatury -35 o C Do wszelkich rodzajów chłodnic – artykuł dedykowany jest używania w chłodnicach tworzonych z aluminium, a także innych stopów metali Pełna ochrona silnika – specjalny pakiet dodatków antykorozyjnych i uszlachetniających uniemożliwia korozji układu chłodzenia gwarantując dobrą pracę silnika przez niemało lat atest zgodności – Mobiler spełnia rygorystyczne normy amerykańskie ASTM D 3306 i ASTM D 2570 oraz normę PN-C 40007.
Najwyższa jakość płynu została potwierdzona dokumentem Instytutu Transportu Samochodowego w Warszawie Otwieranie kanistra: Podnieść uchwyty na korku i pociągnąć do góry, aż do pojawienia się lejka. Odkręcić nakrętkę na lejku i usunąć plombę.
Po nalaniu płynu - zakręcić nakrętkę na lejek i schować lejek. Rozcieńczanie koncentratu: Rozcieńczenie (L) Koncentrat: woda 3: 1 1: 1 1: 1,5 1: 2 Temperatura Krystalizacji ( o C) -64 o C -35 o C -25 o C -17 o C Usuń stary płyn z układu chłodzenia a następnie dokładnie wypłucz cały układ chłodzący czystą wodą lub specjalnym środkiem do płukania chłodnic.
Napełnij układ nowym płynem Mobiler do poziomu zalecanego poprzez producenta samochodu. Przeważnie jest on określony na zbiorniku wyrównawczym. Uruchom silnik i odpowietrz układ chłodzenia zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
Uzupełnij płyn w zbiorniku wyrównawczy do wymaganego poziomu. UWAGA: podmiany płynu w układzie chłodzenia silnika należy dokonywać zgodnie z zaleceniami serwisowymi producenta i tylko na „zimnym" silniku.
"