Łożysko kulkowe 6202 2RS NSK 15x35x11
Produkty NSK są wszędzie tam, gdzie mamy do czynienia z ruchem - nawet w najcięższych warunkach. Nasze wysoce skrupulatne łożyska wałeczkowe oraz łożyska kulkowe sprawdzają się w turbinach wiatrowych i obrabiarkach, a nasze systemy liniowe są działają w liniach produkcyjnych, natomiast nasze produkty dla przemysłu motoryzacyjnego można znaleźć w pojazdach wielu wiodących producentów aut.
Japoński pionier branży łożyskowej
Łożyska stanowią kluczowe elementy poprawy wydajności i niezawodności maszyn, przyczyniając się do obniżania strat energii. Są uważane za podstawę świata przemysłu i są użytkowane w bardzo wielu rozmaitych użyciach.
W 1916 roku NSK opracowała i wyprodukowała łożyska jako pierwsza firma w Japonii i od tego czasu nieustannie wytwarzamy rewolucyjne technologie i produkty. Poprzez prawie 100 lat prowadzenia działalności aktywnie przyczynialiśmy się do rozwoju przemysłu i ochrony środowiska na całym świecie. We wczesnych latach sześćdziesiątych skierowaliśmy naszą uwagę na zagranicę i do dnia dzisiejszego utworzyliśmy nasze placówki w ponad 30 krajach. Jesteśmy marką, która zadowala się zaufaniem na całym świecie, dostarczając swym klientom najwyższą jakość i osiągi.
Łożysko kulkowe proste jednorzędowe,
uszczelnienie dwustronne tłoczone ( 2RS )
Łożysko o niskim poziomie szumu w trakcie pracy
najistotniej rozpowszechnionymi łożyskami są łożyska kulkowe zwykłe jednorzędowe. Znamionują się one prostą konstrukcją, są integralne i przypasowane do pracy przy sporych szybkościach obrotowych, w dodatku z reguły nie wymagają intensywnego dozoru w zakresie eksploatacji.
W zależności od potrzeby, łożyska kulkowe zwykłe mogą być dostarczane w najróżniejszych wykonaniach, np. Z luzami pomniejszonymi lub zwiększonymi, z podwyższonymi klasami staranności i ze specjalnymi koszykami przypasowanymi do pracy przy obszernych szybkościach obrotowych. Ponadto łożyska kulkowe zwykłe są realizowane w wielu odmianach konstrukcyjnych.
Przykładem tego może być wykorzystanie łożysk z blaszkami ochronnymi typu 2Z albo uszczelkami gumowymi rodzaju 2RS, czy z rowkiem na pierścieniu zewnętrznym rodzaju N, służącym do ustalania łożyska w kierunku wzdłużnym w oprawie przy pomocy pierścienia typu R. Łożyska z dwiema blaszkami ochronnymi albo z dwiema uszczelkami gumowymi są napełnione poprzez producenta odpowiednią ilością smaru plastycznego, wystarczającą dla przeciętnych warunków pracy na cały okres eksploatacji.