PRZYRZĄD DO USTAWIANIA POMP WTRYSKOWYCH DIESEL W24 BOSCH FALON-TECH
Profesjonalna regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku pomp wtryskowych Bosch, Lukas, Nippon, Denso w silnikach Diesla w samochodach:
- Fiat
- Lancia
- Alfa Romeo
- VW
- Audi
- BMW
- Ford
- Renault
- Rover
- Volvo
- Iveco
- Mitsubishi
- Nissan
- Isuzu i innych
ponadto w pakiecie:
- Trzpień blokujący 15.5 do Audi/VW,
- Śruba prowadząca przedniego pasa Audi/VW
ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:
- czujka zegarowy 0-8mm
- uchwyt do wyznaczania położenia tłoka
- uchwyt czujnika do pomp LUKAS CAV
- redukcja M8 x M12
- oprawa czujnika M10 krótka
- oprawa czujnika M8 krótka
- oprawa czujnika M8 długa
- przedłużka do uchwytu nr 3
- przedłużka końcówki pomiarowej krótka
- przedłużka końcówki pomiarowej długa
SKRÓCONA INSTRUKCJA używanIA:
- Wykręcić śrubę głowicy pompy wtryskowej i jej miejsce zamontować odpowiednią oprawę czujnika
- Jeżeli to konieczne w miejsce końcówki pomiarowej z kulką zamontować odpowiednią przedłużkę
- Ustawić czujnik na wartość ok. 1,5mm
- Obracać wałem korbowym w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara, aż do momentu kiedy wskazówka przestanie się poruszać,
- Wyzerować wyznaczonie czujnika,
- Obracać powoli wałem korbowym w kierunku zgodnym z ruchem wskazówek zegara, aż do pokrycia się znaków GMP
- Odczytać wyszczególnionia czujnika i porównać z danymi fabrycznymi,
- W razie potrzeby skorygować ustawienie pompy i powtórzyć pomiar