Przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie informacji klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRMEwidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wyprodukowanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowychDefiniowanie i używanie zbiorów klientów (zestawów klientów)Wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania, a także ich zbiorcze generowaniePrzetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo)Obsługa wielu walut na ofertachPlanowanie i użytkowanie promocjiWysyłanie jednostkowych lub masowych wiadomości SMS (np.
sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników)Planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientamiPrzypomnienia o zaplanowanych działaniach, a także rejestrowanie czasu wykonania działańPlanowanie i wykonywanie akcji samoczynnych w działaniachMożliwość wymiany informacji pomiędzy uczestnikami przez komentarze w działaniach, procesach ofertowych, a także zleceniach serwisowychDla zleceń serwisowych możliwość generowania samoczynnych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail i SMSEwidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np.
samochodów służbowych)Wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościamiŁatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez zaimplementowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAPTworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z zastosowaniem autotekstówNarzędzia ułatwiające obsługę e-maili, m.in.
sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itpSystem raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportówBiblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np.
umów w formacie pdf)Oznaczanie obiektów flagamiMożliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej