Akcesoria biurowe Basic producenta Durable to seria do rozwoju komponentów biurowych. Sekcja Basic składa się z pojemników na katalogi, tacki, stojaki na dokumenty. Wyposażenie biura dzięki podstawowym artykułom biurowym stanie się użyteczne i uporządkowane.
Pojemniki na katalogi Basic doskonałe do przechowywania wszelkiego rodzaju dokumentów, katalogów czy ulotek w pozycji pionowej. mają uchwyty, dzięki którym przenoszenie i zamiana dokumentów będzie przebiegać sprawnie i bez uszkodzeń. Katalogi w formacie A4 doskonale nadają się do pojemników Durable. Nowoczesny design i wysokiej jakości wykonanie to właściwości standardowe serii Basic.
atrybuty towaru:
pojemnik na katalogi z uchwytem
do przechowywania dokumentów
format A4
kolor: czerwony, czarny, biały, transparentny, zielony, niebieski, czerwony transparentny, jasnofioletowy, niebieski przezroczysty, jasnozielony, purpurowy przejrzysty
układ: pionowy
rozmiary: 73 x 306 x 241 mm
op. 1 szt