Artykuł modelarski dedykowany dla osób powyżej 8 roku życia.
Model do sklejania, wytwarzany z polistyrenu, opakowanie nie posiada farb, kleju i pędzli.
Pudełko mieści komplet ramek z częściami, obrazkową instrukcję konstrukcji z kolorystyką malowania, a także kalkomanie i części do modelu.
Benz Patent-Motorwagen był pierwszym w dziejach motoryzacji, pojazdem w pełni zasługującym na miano samochodu. Była to budowa niemieckiego wynalazcy i konstruktora Karla Benza, która została opatentowana w styczniu 1886 r., a jej prezentacja miała miejsce w lipcu tego samego roku. Samochód był trójkołowy, napędzany pojedynczym silnikiem spalinowym o mocy nie przekraczającej 1 KM i obszerności ok. 980 cm3. „Serce” Benz Patent-Motorwagen było jak na ówczesne czasy niezwykle lekkie i ważyło ok. 100 kilogramów. Warto odnotować, że pierwsze egzemplarze tego wozu nie posiadały klasycznej skrzyni biegów. Rama pojazdu została wykonana z giętych rur stalowych, natomiast amortyzację zapewniały sprężyny i resory piórowe. Chociaż Benz Patent-Motorwagen stanowił pokaźny przełom w rozwoju motoryzacji, można nawet powiedzieć, iż był jej kamieniem węgielnym, to jednak rozgłos przyniósł mu dopiero wyczyn żony Karla Benza, Berty, której nawiasem posag posłużył do rozwoju konstrukcji. Otóż, Berta Benz w sierpniu 1888 r., wraz ze swymi dwoma synami, wykonała podróż samochodem swojego męża z Mannheim do Pforzheim pokonując ok. 194 km. Była to pierwsza tak długa wyprawa pojazdu spalinowego w historii, która przyniosła państwu Benz, a także samochodowi Benz Patent-Motorwagen pokaźny rozgłos. Ukazała także ogromne możliwości drzemiące w pojazdach spalinowych.