Artykuł modelarski dedykowany dla osób powyżej 8 roku życia.
Model do sklejania, wykonany z polistyrenu, opakowanie nie gromadzi farb, kleju i pędzli.
Pudełko gromadzi komplet ramek z częściami, obrazkową instrukcję montażu z kolorystyką malowania oraz kalkomanie i części do modelu.
Przedprodukcyjny bombowiec Ki-21 odbył swój pierwszy lot pod koniec 1936 roku. Produkcja seryjna jego pierwszej modyfikacji, Ki-21-Ia, rozpoczęła się w 1938 roku, w tym samym roku, w którym samolot zadebiutował bojowo. Jednostki powietrzne Cesarskiej Armii Japońskiej, które były wyposażone w Ki-21-Ia, brały udział w aktywnych działaniach bojowych w Chinach. Wiosną 1939 roku Ki-21-Ia wziął udział w działaniach bojowych przeciwko Armii Czerwonej na rzece Halhin Gol. Bojowa ładowność samolotu wynosząca 1000 kg była dobrym wskaźnikiem jego czasu i pozwalała na masowe ataki bombowe, a taktyka obronna opracowana przez pilotów tych bombowców w bitwach powietrznych skutkowała ich stosunkowo niskimi stratami w porównaniu z innymi typami samolotów. Po wyprodukowaniu bardziej progresywnych modeli pierwsze bombowce modyfikacyjne przekazano jednostkom szkoleniowym, choć pewna liczba Ki-21-Ia nadal służyła jednostkom bojowym. Amerykańscy piloci, którzy nadali japońskim samolotom własne nazwy, nazywali bombowce Ki-21 „Sally”.