Artykuł modelarski asygnowany dla osób powyżej 8 roku życia.
Model do sklejania, wyprodukowany z polistyrenu, opakowanie nie mieści farb, kleju i pędzli.
Pudełko mieści komplet ramek z częściami, obrazkową instrukcję konstrukcji z kolorystyką malowania i kalkomanie i części do modelu.
Koncepcja samolotów wsparcia naziemnego narodziła się w 1917 roku, kiedy to stało się jasne, iż piechota nie jest w stanie samodzielnie wygrać wielkich bitew w okopach. Potrzebna była nowa sprawna broń. Jednym z radykalnie nowych pomysłów był czołg; lecz jeśli chodzi o samoloty, było dużo problemów, zwykle zagrożenie dla pilota, który był wyjątkowo podatny na ogień naziemny podczas lotu na minimalnej wysokości.
W listopadzie 1917 RFC poprosiło firmę Sopwith o specjalny atak naziemny samolot. Nowy samolot specjalny, tak zwany „myśliwiec okopowy”, musi być zaopatrzony w karabiny maszynowe przypasowane do strzelania w dół pod kątem 45 poziomów. Do tego zadania został wybrany Sopwith F.1 Camel B9278. Pod kadłubem zainstalowano dwa karabiny maszynowe Lewisa, a jeszcze jeden na montażu Bowan & Williams (Admiralty Top Plane) na górnym skrzydle (jak w 2F.1 Camels). Obszerniejszą część przestrzeni kokpitu otoczono stalowymi płytami, dzięki czemu pilot był broniony.
Pierwszy lot nowego samolotu odbył się 15 lutego 1918 roku, a miesiąc później samolot został wysłany do Francji na próby. Testy bojowe były krótkie, ponieważ pomysł strzelania w dół okazał się koncepcyjnym błędem. Wkrótce potem B9278 wrócił do Anglii, a TF.1 został odwołany, ponieważ w tym czasie firma Sopwith opracowywała nowy projekt, TF.2 Salamander, specjalnie zaprojektowany do wsparcia piechoty.