Dunlop SP WINTER SPORT 3D zalety: świetne prowadzenie na suchej nawierzchni nieprzeciętna przyczepność na mokrych i suchych drogach niepodatność na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę prawidłowe prowadzenie w każdych warunkach pogodowych rewelacyjne prowadzenie na suchej nawierzchni.
Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach odporność na zjawisko aquaplaningu korzystne prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem rozmaitym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D znakomicie radzi sobie na każdym typu nawierzchni w trakcie zimy.
znakomite prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technologię Dunlop Touch Technology. Polepsza ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.
Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D generuje jednakowy obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Nieprzeciętna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje sprężystość w niskich temperaturach, zapewniając wyśmienitą przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.
Na ulepszenie przyczepności wpływa także równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Niepodatność na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ bezzwłocznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie rozszerzając oporność na zjawisko aquaplaningu.
Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, zwiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i gwarantuje niezwykle dużo informacji o drodze.. Udoskonalone czucie drogi, obszerniejsza stabilność i precyzja jazdy.
RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana przez Dunlop zezwala na kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zastosowaniu wzmocnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.
Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.
Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy producent nie zaleca innego progresywnania. Mieszanka krzemionkowa.
Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zapewnia niezwykle prawidłową przyczepność szczególnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.mocne strony świetne hamowanie i przyspieszanie, wielka przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.
Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy obszernych prędkościach.atuty znakomita stabilność w trakcie prędkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.
Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Wytwarza on ochronną strefę buforową.zalety broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.
System różnych lamelek. Pogoda zimą może być nad wyraz rozmaita. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymagania. Różne typy lameli użytkowane w oponach Dunlop, przypasowane do różnorodnych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają sprawnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.atuty jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.
Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć różnorodnych promieni, co zapewnia większą precyzję prowadzenia. Taka kompozycja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.
Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co pozwala na staranniejsze i nowoczesne reagowanie.atuty wyraźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi podczas jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach, a także większa kontrola przy pokonywaniu zakrętów.