• Producent:
  • Kategoria: Pozostałe opony

Dunlop SP WINTER SPORT 3D zalety: nieprzeciętne prowadzenie na suchej nawierzchni znakomita przyczepność na mokrych i suchych drogach wytrzymałość na aquaplaning Wyczynowa opona na nieprzewidywalną zimową pogodę dobre prowadzenie w każdych warunkach pogodowych genialne prowadzenie na suchej nawierzchni.

Wyższa przyczepność na mokrych i suchych drogach niepodatność na zjawisko aquaplaningu prawidłowe prowadzenie w każdych zimowych warunkach Dzięki trzem zróżnicowanym rodzajom lameli umieszczonych w kluczowych częściach bieżnika, opona Winter Sport 3D doskonale radzi sobie na każdym rodzaju nawierzchni w trakcie zimy.

nadzwyczajne prowadzenie na suchej nawierzchni W oponie SP Winter Sport 3D zastosowano technikę Dunlop Touch Technology. Poprawia ona wyczucie drogi, co ma ogromne znaczenie dla precyzji prowadzenia i zachowania kontroli nad pojazdem.

Nowy układ wzajemnie blokujących się klocków 3D generuje jednolity obszar w strefie barkowej, optymalizując prowadzenie i stabilność na suchych nawierzchniach. Rewelacyjna przyczepność na mokrych i suchych drogach Specjalna mieszanka krzemionkowa zachowuje rozciągliwość w niskich temperaturach, gwarantując rewelacyjną przyczepność na mokrej i suchej nawierzchni.

Na ulepszenie przyczepności wpływa też równomierne rozłożenie nacisku na cały obszar styku opony z podłożem. Wytrzymałość na aquaplaning Kierunkowe rowki tworzą układ błyskawicznego i pozbawionego drgań odprowadzania wody, wyraźnie zwiększając odporność na zjawisko aquaplaningu.

Specjalny system osadzania obręczy. Wzmacnia połączenie opony z felgą, powiększając precyzję prowadzenia. Analogicznie jak dłoń trzymająca kierownicę, połączenie to ulepsza kontrolę nad pojazdem i zagwarantuje wyjątkowo dużo danych o drodze.. Ulepszone czucie drogi, większa stabilność i precyzja jazdy.

RunOnFlat Dunlop Self Supporting Technology (DSST)technologia RunOnFlat opracowana poprzez Dunlop umożliwia kontynuowanie jazdy po przebiciu lub rozcięciu na odległość do 80 km. Dzięki zaimplementowaniu usztywnionych ścian bocznych, opony zachowują mobilność mimo całkowitej utraty ciśnienia.Zastrzeżenie dotyczące bezpieczeństwa.

Opony Dunlop RunOnFlat należy zakładać tylko w samochodach asygnowanych do jazdy na oponach tego rodzaju i zaopatrzonych w wydajny przyrząd ostrzegający o spadku ciśnienia w oponie, np. Dunlop WARNAIR.

Nie wolno przekraczać maksymalnej odległości 80 km ani maksymalnej szybkości 80 km/h. Należy sprawdzić w instrukcji obsługi samochodu, czy marka nie zaleca innego nowoczesnania. Mieszanka krzemionkowa.

Mieszanka bieżnika wywodząca się z bieżników opon sportowych, zagwarantuje bardzo dobrą przyczepność istotnie na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach.atuty rewelacyjne hamowanie i przyspieszanie, spora przyczepność na mokrych nawierzchniach i w niskich temperaturach, niski współczynnik zużycia.

Bezszwowa opaska nylonowa (JLB). Technologia hybrydowej osnowy ograniczająca zniekształcenia na obwodzie opony przy sporych prędkościach.mocne strony idealna stabilność podczas szybkiej jazdy, płynne i równomierne zużycie.

Ochraniacz Felgi (MFS). System ochrony felgi. Gumowy profil biegnie po obwodzie opony i est umiejscowiony nisko, na bocznej ścianie, powyżej felgi. Stwarza on ochronną strefę buforową.mocne strony broni felgi aluminiowe przed uszkodzeniami spowodowanymi otarciami o krawężnik.

System najróżniejszych lamelek. Pogoda zimą może być nad wyraz różna. Jednak każde warunki, od zimnej i suchej nawierzchni po mroźny śnieg czy śnieg z deszczem, stawiają oponom wysokie wymogi. Różne warianty lameli użytkowane w oponach Dunlop, dobrane do rozmaitych rodzajów zimowej nawierzchni, pozwalają produktywnie zmierzyć się z tymi wyzwaniami.zalety jednolite zachowanie w każdych zimowych warunkach pogodowych.

Bieżnik wielokątowy (Multi Radius Tread). Bieżnik wielokątowy wykorzystuje dziesięć przeróżnych promieni, co zapewnia pokaźniejszą precyzję prowadzenia. Taka konstrukcja powoduje niezwykle równomierne rozkładanie się ciśnienia na całej powierzchni styku opony z nawierzchnią.

Efekt to łagodniejsze wchodzenie w zakręt z prostej, co umożliwia staranniejsze i nowoczesne reagowanie.zalety wyraźnie lepsza kontrola nad zmianą powierzchni kontaktu opony z jezdnią we wszystkich warunkach, udoskonalone wyczucie drogi w trakcie jazdy na suchych i mokrych nawierzchniach i pokaźniejsza kontrola przy pokonywaniu zakrętów.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Pozostałe opony