Zimowa opona gwarantująca rewelacyjne własności trakcyjne na śniegu Krótsza droga hamowania na śniegu nad wyraz dobra przyczepność na zimowych drogach ulepszona sterowność Wysoka wytrzymałość na zjawisko aquaplaningu lepsza sterowność technologia 3D BIS® opracowana przez producenta Goodyear ulepsza prowadzenie w nieprzewidywalnych zimowych warunkach — na drogach suchych, mokrych, pokrytych lodem, śniegiem lub błotem pośniegowym.
Zoptymalizowany zarys opony zwiększa powierzchnię jej styku z podłożem, udoskonaloną kontrolę na śliskiej nawierzchni. Dzięki rowkom bieżnika w profilu litery V UltraGrip 8 korzystnie zachowuje się na drodze mimo postępującego zużycia.
Krótsza droga hamowania na śniegu Korzystaj z bardziej skutecznego hamowania w krytycznych sytuacjach dzięki technologii 3D-BIS® opracowanej poprzez Goodyear. Układ wzajemnie blokujących się klocków bieżnika zapewnia odległość hamowania na śniegu krótszą o 1 metr w porównaniu ze średnim rezultatem osiąganym przez zimowe opony innych producentów.* Wysoka niepodatność na aquaplaning Opona UltraGrip 8 ogranicza ryzyko aquaplaningu na drogach pokrytych deszczem lub błotem pośniegowym.
Dwa typy rowków w zarysie litery V — jedne odpowiedzialne za odprowadzanie wody, drugie za przyczepność na śniegu — korzystną kontrolę prowadzenia w trakcie deszczu i odwilży. W teście porównawczym z konkurencyjnymi oponami UltraGrip 8 wykazała się 16% udoskonaloną opornością na aquaplaning na krętych drogach.
** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów. Testy wykonane poprzez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; wymiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii, a także lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609 nad wyraz dobra przyczepność na zimowych drogach Ciesz się pewną przyczepnością przy każdej chłodnej pogodzie.
Zimowa mieszanka zastosowana w bieżniku zagwarantuje konkretne trzymanie drogi w temperaturach poniżej 7 °C. Ponadto jest odporna na ścieranie, dzięki czemu opona posłuży poprzez mnóstwo sezonów. * Opona UltraGrip 8 wymagała o 3% krótszej drogi hamowania w porównaniu ze średnimi wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Droga hamowania na śniegu z 50km/h do 5 km/h, mierzona poprzez TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; wymiar opon 205/55R16 91H, samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (Finlandia); raport nr 76244609 ** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Testy produkowane poprzez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii i lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609