chwilowy brak towaru
Zimowa opona gwarantująca idealne własności trakcyjne na śniegu Krótsza droga hamowania na śniegu wyjątkowo dobra przyczepność na zimowych drogach ulepszona sterowność Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu lepsza sterowność technika 3D BIS® opracowana poprzez firmę Goodyear poprawia prowadzenie w nieprzewidywalnych zimowych warunkach — na drogach suchych, mokrych, pokrytych lodem, śniegiem albo błotem pośniegowym.
Zoptymalizowany zarys opony zwiększa powierzchnię jej styku z podłożem, udoskonaloną kontrolę na śliskiej nawierzchni. Dzięki rowkom bieżnika w profilu litery V UltraGrip 8 dobrze zachowuje się na drodze mimo postępującego zużycia.
Krótsza droga hamowania na śniegu Korzystaj z bardziej produktywnego hamowania w krytycznych sytuacjach dzięki technologii 3D-BIS® opracowanej poprzez Goodyear. Układ wzajemnie blokujących się klocków bieżnika gwarantuje odległość hamowania na śniegu krótszą o 1 metr w porównaniu ze średnim efektem osiąganym przez zimowe opony innych producentów.* Wysoka wytrzymałość na aquaplaning Opona UltraGrip 8 zniża ryzyko aquaplaningu na drogach pokrytych deszczem albo błotem pośniegowym.
Dwa typy rowków w profilu litery V — jedne odpowiedzialne za odprowadzanie wody, drugie za przyczepność na śniegu — korzystną kontrolę prowadzenia podczas deszczu i odwilży. W teście porównawczym z konkurencyjnymi oponami UltraGrip 8 wykazała się 16% udoskonaloną opornością na aquaplaning na krętych drogach.
** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów. Testy wytwarzane poprzez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; wymiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii oraz lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609 nad wyraz dobra przyczepność na zimowych drogach Ciesz się pewną przyczepnością przy każdej chłodnej pogodzie.
Zimowa mieszanka zastosowana w bieżniku gwarantuje solidne trzymanie drogi w temperaturach poniżej 7 °C. Ponadto jest niepodatna na ścieranie, dzięki czemu opona posłuży poprzez niemało sezonów. * Opona UltraGrip 8 wymagała o 3% krótszej drogi hamowania w porównaniu ze średnimi wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Droga hamowania na śniegu z 50km/h do 5 km/h, mierzona poprzez TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opon 205/55R16 91H, samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (Finlandia); raport nr 76244609 ** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Testy wyprodukowane poprzez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii, a także lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609