Zimowa opona zapewniająca genialne własności trakcyjne na śniegu Krótsza droga hamowania na śniegu bardzo dobra przyczepność na zimowych drogach ulepszona sterowność Wysoka odporność na zjawisko aquaplaningu ulepszona sterowność technika 3D BIS® opracowana przez markę Goodyear ulepsza prowadzenie w nieprzewidywalnych zimowych warunkach — na drogach suchych, mokrych, pokrytych lodem, śniegiem lub błotem pośniegowym.
Zoptymalizowany zarys opony zwiększa powierzchnię jej styku z podłożem, lepszą kontrolę na śliskiej nawierzchni. Dzięki rowkom bieżnika w profilu litery V UltraGrip 8 prawidłowo zachowuje się na drodze mimo postępującego zużycia.
Krótsza droga hamowania na śniegu Korzystaj z bardziej wydajnego hamowania w krytycznych sytuacjach dzięki technice 3D-BIS® opracowanej poprzez Goodyear. Układ wzajemnie blokujących się klocków bieżnika gwarantuje odległość hamowania na śniegu krótszą o 1 metr w porównaniu ze średnim efektem osiąganym przez zimowe opony innych producentów.* Wysoka oporność na aquaplaning Opona UltraGrip 8 zniża ryzyko aquaplaningu na drogach pokrytych deszczem albo błotem pośniegowym.
Dwa rodzaje rowków w kształcie litery V — jedne odpowiedzialne za odprowadzanie wody, drugie za przyczepność na śniegu — prawidłową kontrolę prowadzenia w trakcie deszczu i odwilży. W teście porównawczym z konkurencyjnymi oponami UltraGrip 8 wykazała się 16% udoskonaloną niepodatnością na aquaplaning na krętych drogach.
** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów. Testy tworzone przez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii oraz lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609 bardzo dobra przyczepność na zimowych drogach Ciesz się pewną przyczepnością przy każdej chłodnej pogodzie.
Zimowa mieszanka zaimplementowana w bieżniku zapewnia potężne trzymanie drogi w temperaturach poniżej 7 °C. W dodatku jest niepodatna na ścieranie, dzięki czemu opona posłuży poprzez sporo sezonów. * Opona UltraGrip 8 wymagała o 3% krótszej drogi hamowania w porównaniu ze średnimi wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Droga hamowania na śniegu z 50km/h do 5 km/h, mierzona przez TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; rozmiar opon 205/55R16 91H, samochód testowy: Golf VI; lokalizacja: Ivalo (Finlandia); raport nr 76244609 ** W porównaniu z wynikami dwóch czołowych konkurentów.
Testy stworzone poprzez instytut TÜV SÜD Automotive w grudniu 2010 r.; wymiar opony: 205/55R16 91H; samochód testowy: VW Golf VI; miejsce: Ivalo w Finlandii, a także lodowisko Montpelier w Mireval we Francji; nr raportu 76244609