KINERGY 4S (H740) Wielowymiarowa harmonia parametrów jazdy z myślą o świetnie znakomitych osiągach o każdej porze roku 10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% lepsza jazda na mokrej i suchej nawierzchni.
wykorzystanie dwóch rozmaitych lameli umożliwia zachowanie atrybuty standardowych dla opon letnich od w środku i dla opon zimowych od zewnątrz. Parametry Wzór bieżnika wielkie rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych) Schodkowe łączniki i nacięcia wodne są realizowane w oparciu o obfite rowki boczne.
Zmniejszone opory toczenia zezwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Udoskonalone rowki boczne najkorzystniejszą przyczepność na śniegu. Lamelki zimowe Lamelki zimowe wspaniałe osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych) Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami gwarantują wysoką przyczepność i siłę hamowania, genialną w zróżnicowanych warunkach drogowych. Lamelki letnie Dzięki zaimplementowaniu dwóch przeróżnych lamelek opona zyskała wysokie atrybuty letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej.
System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę choćby w skomplikowanych warunkach drogowych przez wzmacnianie sztywności bloku. Najwyższa przyczepność na śniegu (perfekcyjne osiągi zimą) Rowki boczne w profilu litery „V” inspirowane czekanem efektywne zdolności prowadzenia i skręcania równocześnie na lodzie, jak i śniegu.
Oznaczenia barku w profilu płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Obszerniejsze bezpieczeństwo i lepsze osiągi, gdyż pozwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, aby zapewniać adekwatne osiągi na śniegu.
Struktura opony Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni, a także mniejsze opory toczenia. Bezspoinowy umocniony pełny pas genialna wytrzymałość bieżnika.
wielki 2-warstwowy pas stalowy zapewnia słuszną sztywność bieżnika i polepsza atrybuty prowadzenia. Równa linia osnowy wyprodukowana z poliestru udoskonalona sztywność, a także trwałość ściany bocznej. Użycie wypełniacza stopki o wysokiej twardości Poprawione cechy prowadzenia i sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości ulepszona jednolitość oraz wytrzymałość pozycji stopki.