KINERGY 4S (H740) Wielowymiarowa harmonia parametrów jazdy z myślą o wspaniale rewelacyjnych osiągach o każdej porze roku 10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% ulepszona jazda na mokrej i suchej nawierzchni.
użycie dwóch różnych lameli zezwala na zachowanie parametry charakterystycznych dla opon letnich od w środku i dla opon zimowych od zewnątrz. Parametry Wzór bieżnika znaczne rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych) Schodkowe łączniki, a także nacięcia wodne są realizowane w oparciu o pokaźne rowki boczne.
Zmniejszone opory toczenia pozwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Lepsze rowki boczne najlepszą przyczepność na śniegu. Lamelki zimowe Lamelki zimowe doskonałe osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych) Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami zapewniają wysoką przyczepność i siłę hamowania, genialną w przeróżnych warunkach drogowych. Lamelki letnie Dzięki zaimplementowaniu dwóch przeróżnych lamelek opona zyskała wysokie cechy letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej.
System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę choćby w niełatwych warunkach drogowych poprzez wzmacnianie sztywności bloku. Najwyższa przyczepność na śniegu (genialne osiągi zimą) Rowki boczne w zarysie litery „V” inspirowane czekanem produktywne zdolności prowadzenia i skręcania zarówno na lodzie, jak i śniegu.
Oznaczenia barku w profilu płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Obszerniejsze bezpieczeństwo i udoskonalone osiągi, gdyż zezwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, żeby zapewniać trafne osiągi na śniegu.
Struktura opony Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni i mniejsze opory toczenia. Bezspoinowy wzmocniony pełny pas genialna odporność bieżnika.
znaczny 2-warstwowy pas stalowy zagwarantuje trafną sztywność bieżnika i ulepsza parametry prowadzenia. Równa linia osnowy wykonana z poliestru ulepszona sztywność, a także wytrzymałość ściany bocznej. Wykorzystanie wypełniacza stopki o wysokiej twardości Poprawione parametry prowadzenia i sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości lepsza jednolitość oraz solidność pozycji stopki.