KINERGY 4S (H740) Wielowymiarowa harmonia parametrów jazdy z myślą o idealnie nadzwyczajnych osiągach o każdej porze roku 10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% ulepszona jazda na mokrej i suchej nawierzchni.
wykorzystanie dwóch przeróżnych lameli pozwala na zachowanie atrybuty typowych dla opon letnich od we wnętrzu i dla opon zimowych od zewnątrz. Atrybuty Wzór bieżnika duże rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych) Schodkowe łączniki i nacięcia wodne są realizowane w oparciu o obfite rowki boczne.
Zmniejszone opory toczenia pozwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Udoskonalone rowki boczne najlepszą przyczepność na śniegu. Lamelki zimowe Lamelki zimowe znakomite osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych) Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami gwarantują wysoką przyczepność i siłę hamowania, świetną w zróżnicowanych warunkach drogowych. Lamelki letnie Dzięki zaimplementowaniu dwóch zróżnicowanych lamelek opona zyskała wysokie cechy letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej.
System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę nawet w skomplikowanych warunkach drogowych poprzez wzmacnianie sztywności bloku. Najwyższa przyczepność na śniegu (znakomite osiągi zimą) Rowki boczne w profilu litery „V” inspirowane czekanem sprawne zdolności prowadzenia i skręcania równocześnie na lodzie, jak i śniegu.
Oznaczenia barku w kształcie płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Obszerniejsze bezpieczeństwo i lepsze osiągi, gdyż zezwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, by zapewniać optymalne osiągi na śniegu.
Struktura opony Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni oraz mniejsze opory toczenia. Bezspoinowy wzmocniony pełny pas wspaniała solidność bieżnika.
duży 2-warstwowy pas stalowy zapewnia stosowną sztywność bieżnika i udoskonala cechy prowadzenia. Równa linia osnowy wyprodukowana z poliestru ulepszona sztywność oraz solidność ściany bocznej. Wykorzystanie wypełniacza stopki o wysokiej twardości Poprawione parametry prowadzenia i sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości lepsza jednolitość i wytrzymałość pozycji stopki.