od 490,58 PLN
oszczędzasz do 61%
KINERGY 4S (H740) Wielowymiarowa harmonia parametrów jazdy z myślą o wyśmienicie rewelacyjnych osiągach o każdej porze roku 10% mniejsza odległość hamowania na śniegu. 6% lepsza jazda na mokrej i suchej nawierzchni.
wykorzystanie dwóch zróżnicowanych lameli zezwala na zachowanie właściwości typowych dla opon letnich od w środku i dla opon zimowych od zewnątrz. Atrybuty Wzór bieżnika wielkie rowki boczne (inspirowane budową drzew liściastych) Schodkowe łączniki i nacięcia wodne są wykonywane w oparciu o spore rowki boczne.
Zmniejszone opory toczenia zezwalają na płynniejsze odprowadzanie wody i śniegu. Ulepszone rowki boczne najlepszą przyczepność na śniegu. Lamelki zimowe Lamelki zimowe idealne osiągi zimowe na oblodzonych i zaśnieżonych drogach.
Igłowe rowki boczne (inspirowane budową drzew iglastych) Główne rowki boczne z krzyżowymi kątami gwarantują wysoką przyczepność i siłę hamowania, znakomitą w różnorodnych warunkach drogowych. Lamelki letnie Dzięki zaimplementowaniu dwóch zróżnicowanych lamelek opona zyskała wysokie parametry letnie na części wewnętrznej, a zimowe – na zewnętrznej.
System blokowania lamelek trójwymiarowych stopniowo wspiera oponę nawet w nieprzystępnych warunkach drogowych przez wzmacnianie sztywności bloku. Najwyższa przyczepność na śniegu (nadzwyczajne osiągi zimą) Rowki boczne w zarysie litery „V” inspirowane czekanem skuteczne zdolności prowadzenia i skręcania równocześnie na lodzie, jak i śniegu.
Oznaczenia barku w profilu płatków śniegu wskazują umiejscowienie wskaźników zużycia bieżnika (TWI). Pokaźniejsze bezpieczeństwo i lepsze osiągi, gdyż pozwalają na sprawdzenie, kiedy głębokość bieżnika nie jest już wystarczająca, aby zapewniać optymalne osiągi na śniegu.
Struktura opony Mieszanka krzemionkowa o wysokiej przyczepności Poprawiona przyczepność na zaśnieżonej / mokrej nawierzchni, a także mniejsze opory toczenia. Bezspoinowy usztywniony pełny pas doskonała wytrzymałość bieżnika.
pokaźny 2-warstwowy pas stalowy gwarantuje trafną sztywność bieżnika oraz udoskonala atrybuty prowadzenia. Równa linia osnowy wykonana z poliestru ulepszona sztywność i odporność ściany bocznej. Zastosowanie wypełniacza stopki o wysokiej twardości Poprawione właściwości prowadzenia oraz sterowności.
Drutówka o superwysokiej wytrzymałości ulepszona jednolitość, a także wytrzymałość pozycji stopki.