Wysokie osiągi, wysokie przebiegi. Wysokie osiągi, bezpieczeństwo i komfort jazdy – to filozofia, z którą generujemy nasze opony. Wzór bieżnika Zazębiające się rowki Zazębiające się zewnętrzne rowki opony Ventus S1 evo3 zapewniają przyczepność na mokrej nawierzchni i zapobiegają akwaplanacji.
dzięki temu idealnie spisuje się jednocześnie w trakcie jazdy w deszczu nawet na zakrętach, jak i po suchej nawierzchni. Sztywne żebro barkowe pokaźne i niesprężyste zewnętrzne żebro barkowe, miejsce w którym koncentrują się siły oddziaływujące na oponę.
rewelacyjna przyczepność i wysoka wytrzymałość opony dzięki opasaniu wzmocnionemu włóknem aramidowym. 15% ulepszone osiągi na suchej nawierzchni względem poprzedniego modelu. Centralna część opony Dzięki zwiększeniu liczby wewnętrznych klocków poprawiono efektywność odprowadzania wody, co podniosło produktywność opon podczas jazdy i hamowania na mokrych nawierzchniach.
Zewnętrzna część opony Liczbę zewnętrznych klocków dostosowano tak, by zapewnić znakomitą przyczepność podczas jazdy na zakrętach na suchej nawierzchni, a także zminimalizować poziom hałasu. Struktura opony Mieszanka gumowa zaawansowana technologicznie mieszanka gumowa Aqua Pine jest tworzona na bazie żywicy drzew iglastych i oleju roślinnego.
Uodparnia to bieżnik na zniekształcenia, który dzięki czemu gwarantuje jednostajny tor jazdy i doskonale spisuje się na mokrych nawierzchniach. Opasanie z włóknem aramidowym Dzięki wzmocnieniu opona lepiej sprawuje się podczas ruszania i początkowego przyspieszania.
Zawinięta taśma na krawędzi opasania rozszerzona trwałość opasania. Opasanie z mocnego drutu stalowego mocne opasanie, które znakomicie pochłania energię uderzeń, powiększa solidność opony i poprawia komfort jazdy.
Dwuwarstwowe usztywnienie z włókna Osnowa z włókna o podwójnej strukturze powiększa twardość opony. Solidna stopka bez łączeń Wzmocnienie połączenia z obręczą zapobiega oderwanie opony od felgi nawet choćby przy gwałtownym ruszaniu.
HRS - Hankook Runflat System Z oponami typu Runflat samochód jest w stanie jechać z szybkością do 80 km/h, nawet gdy w wyniku uszkodzenia (przebicia) ciśnienie w oponie spadnie. Wysoce zalecany jest montaż systemu TPMS (Tire Pressure Monitoring System = system nadzorujący ciśnienie w oponie), który analizuje zmiany ciśnienia, a także pomaga kierowcy optymalnie zareagować w razie niebezpieczeństwa.