Slash 9.8 to rower enduro z włókna węglowego produkowany z myślą o wymagających przeszkodach, pokonywaniu zakrętów oraz o szybszych zjazdach górskich, który do tego jest znacznie szybszy niż mogłoby Ci się wydawać.
Supersztywna i mocna rama z włókna węglowego, karbonowe koła oraz maksymalnie udoskonalona technika zawieszenia od RockShox powodują, iż ta maszyna o obszernym skoku na 29-calowych kołach jest niekwestionowanym pretendentem do podium w wyścigach enduro, a także odpowiednim wyborem dla każdego zagorzałego miłośnika kolarstwa.
Trek Slash 9.7 GX 2022 jest dla Ciebie, jeśli... Planujesz wypady w wysokie góry, by przeżyć doskonałe chwile podczas wyścigów enduro albo niesamowite przygody. Potrzebujesz lekkiej, tłumiącej drgania ramy z włókna węglowego, a wydajność regulowanego zawieszenia jest dla Ciebie ważniejsza aniżeli posiadanie efektownego napędu z górnej półki.
Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain o 160 mm skoku z damperem Rock Shox Super Deluxe Ultimate z usprawnionym tłumieniem Thru Shaft, a w dodatku nowy amortyzator RockShox ZEB z wyjątkowo solidnymi 38 mm goleniami.
Napęd SRAM GX Eagle wyposażony w kasetę 10-52 i koła z włókna węglowego Bontrager Line Elite 30 ze 108-zębową piastą Rapid Drive pozwalającą na momentalne przyśpieszenie w kluczowych momentach. Jaki jest Slash? To prawdziwa bestia w świecie rowerów górskich.
dostajesz do dyspozycji kompletnie nową technologię zawieszenia, na ogół zarezerwowaną dla najdroższych rowerów, w komplecie z zupełnie nową ramą. W sytuacji Slash 9.8, im szybciej pędzisz, tym lepiej jedzie – a więc naprzód!
Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.7 GX 2022: pokaźniejsze golenie o średnicy 38 mm zaimplementowane w widelcu RockShox ZEB pozwalają trzymać się najtrudniejszej trasy, a usprawniony damper pozwala Ci precyzyjnie zintegrować charakterystykę jazdy nowe, demontowane zabezpieczenie Knock Block umożliwia szerszy zakres ruchu kierownicy, dzięki temu broni linki i przewody bez uszczerbku na promieniu skrętu Dodaliśmy drugą osłonę dolnej rury, by lepiej chronić ramę podczas wwożenia roweru na górę Szersza rura podsiodłowa, szersza sztyca podsiodłowa—sztyca o średnicy 34,9 mm jest mocniejsza, bardziej wytrzymała, a także porusza się szybciej w górę i w dół spory schowek w rurze dolnej zmieści narzędzia i trochę sprzętu informacje techniczne* Rama Rama i widełki tylne z włókna węglowego OCLV Mountain, zaimplementowany schowek, zwężana główka ramy, Knock Block 2.0, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów Control Freak, osłona rury dolnej Carbon Armor, osłona transportowa, wkręcany suport, ISCG 05, rura podsiodłowa 34,9 mm, łącznik wahacza ze stopu magnezu, Mino Link, ABP, Boost148, 160 mm skoku Widelec RockShox ZEB, sprężyna DebonAir, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator Fox Performance DPX2, sprężyna powietrzna EVOL, tłumienie DPX2, 230 x 62,5 mm Maks.
kompatybilny skok widelca 180mm (596mm axle-to-crown) Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Elite 30, Tubeless Ready, 6-bolt, Boost110, 15mm thru axle Opona wymiar: S, M, M/L, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przystosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" rozmiar: S, M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" składnik opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz TLR Bontrager Maks.
rozmiar opon Rama: 29x2.50" Napęd Manetka SRAM GX Eagle, 12-biegowa Przerzutka tylna SRAM GX Eagle Korba SRAM GX Eagle, DUB MTB Wide, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Napęd Kaseta SRAM Eagle XG-1275, 10-52, 12-biegowy Łańcuch SRAM GX Eagle, 12-biegowa Maks.
wielkość zębatki Max: 34T, Min 28T komponenty Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: S Bontrager Line Elite Dropper, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości rozmiar: M, M/L Bontrager Line Elite Dropper, 150mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 440 mm długości wymiar: L Bontrager Line Elite Dropper, 170mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 485 mm długości rozmiar: XL Bontrager Line Elite Dropper, 200mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 550 mm długości Kierownica Bontrager Line Pro, włókno węglowe OCLV, 35 mm, wznios 27,5 mm, szerokość 820 mm Chwyty Bontrager XR Trail Pro, stop aluminium z obejmą Wspornik kierownicy Bontrager Line Pro, 35 mm, Knock Block, zgodny z...