Potestowy Trek Slash 9.9 X0 AXS gen 6 M/L - nowa rama, nowy damper. Trek Slash 9.9 X0 AXS T-Type to najwyższej klasy rower górski enduro z włókna węglowego gotowy przebić się poprzez każdy teren. Zbudowany jest z włókna węglowego OCLV Mountain i posiada 170 mm zawieszenie z wysokim punktem obrotu, które połyka głazy i zachowuje nadzwyczajną przyczepność choćby na pionowych spadkach i stromych wzniesieniach.
29-calowe koło przednie i 27,5-calowe koło tylne gwarantują pełne wrażeń prowadzenie, a lepszy zespół zawieszenia RockShox oprze się wszelkim przeciwnościom. W dodatku posiada bezprzewodowy napęd SRAM X0 AXS Transmission, który gwarantuje skrupulatne przerzucanie choćby przy pokaźnym obciążeniu.
Trek Slash 9.9 X0 jest dla Ciebie, jeśli... Chcesz posiadać najlepszy karbonowy rower enduro na rynku i nie chcesz oszczędzać na komponentach. Potrzebujesz maszyny, która staje się dziką bestią na zjazdach, a na podjazdach zniewala zwinnością i przyczepnością i stabilnością zawieszenia z wysokim punktem obrotu.
Długi skok to dla Ciebie podstawa, lecz chcesz także z łatwością wrócić z powrotem na górę. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zawieszeniem z wysokim punktem obrotu i dodatkowym miejscem na przechowywanie wewnętrzne.
Przedni i tylny skok 170 mm z widelcem RockShox ZEB Ultimate ze sprężyną DebonAir i damperem Charger 3 RC2 oraz amortyzatorem RockShox Super Deluxe Ultimate. Napęd SRAM X0 Eagle AXS Transmission zapewnia bezprzewodowe przerzucanie, które zawsze działa płynnie niezależnie od obciążenia, a dostosowywana sztyca Bontrager Line Dropper gwarantuje przestrzeń do zmiany pozycji na rowerze.
Mieszane koła karbonowe Bontrager Line Elite 30 do zastosowań bezdętkowych, 29-calowe z przodu i 27,5-calowe z tyłu, z piastą Rapid Drive gwarantują wszechstronność w każdych warunkach. Jaki jest Slash? Dla osób, których interesuje tylko to, co najlepsze, Slash 9.9 X0 AXS T-Type to spełnienie marzeń.
posiada on 170 mm skoku z przodu i z tyłu, udoskonalone zawieszenie i napęd i karbonowe obręcze, dzięki czemu wspina się lekko, a zjeżdża, jakby nie było jutra. Dlaczego pokochasz Treka Slash 9.9 X0 Zawieszenie z wysokim punktem obrotu daje Ci niesamowitą kontrolę na przeraźliwie stromych zjazdach, w trakcie gdy skrupulatnie przypasowany anti-squat i kółka przerzutki oversized niesamowicie rozszerzają produktywność pedałowania Długi przedni i tylny skok zawieszenia, 170/170 mm, jest więcej niż wystarczający do przyjmowania obfitych skoków roweru i śmigania po skalistych szlakach Rama i koła z włókna węglowego OCLV Mountain gwarantują lekkość, sztywność w stosownych miejscach oraz gładką i cichą jazdę przez nieprzebyte ostępy Rower jest gotowy do jazdy, zaopatrzony w pakiet mieszanych kół – szybką 29-calową obręcz z przodu i sztywne, ale zwinne 27,5-calowe koło tylne, które można zamienić na 29 cali dla pokaźniejszej prędkości Możesz zmodyfikować rower Slash w zależności od tego, gdzie się wybierasz, używając MinoLink, dostosowywanego współczynnika dźwigni i opcjonalnych sterów z dostosowywanym kątem (niedołączonych) Specyfikacja technologiczna* Rama rozmiar: S, M, M/L, L Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana geometria Mino Link, dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, nieelastyczna oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku wymiar: XL Włókno węglowe OCLV Mountain, wysoki punkt obrotu, rolka napinacza, schowek wewnętrzny, stery z regulacją kąta, regulowana geometria Mino Link, regulowany dostosowywana krzywa dźwigni na damperze, zintegrowane zabezpieczenie ramy, wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów, ramię wahacza z magnezu, ISCG 05, Active Braking Pivot, uniwersalny hak UDH, niesprężysta oś przelotowa 148 x 12 mm, 170 mm skoku Widelec RockShox ZEB Ultimate, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 170 mm skoku Amortyzator RockShox Vivid Ultimate, 230 x 65 mm Maks.
kompatybilny skok widelca 190 mm (606 mm od osi do korony), S: 190 mm (587 mm od osi do korony) Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przystosowana do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, tarcza na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, włókno węglowe OCLV Mountain, przypasowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona wymiar: S, M, M/L, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, przypasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" wymiar: M, M/L, L, XL Bontrager SE6 Team Issue, przystosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready,...