Trek Emonda SL 7 Disc to ultralekki rower szosowy z włókna węglowego, którego aerodynamiczna kompozycja zapewnia pokaźniejszą swobodę podczas szybkiej jazdy jednocześnie na płaskim terenie, jak i w trakcie podjazdów. Bezprzewodowy napęd Di2 zapewniający bezzwłoczną zmianę biegów, lekkie koła z włókna węglowego, a także pozostałe komponenty klasy wyścigowej czynią z tej maszyny perfekcyjny dobór dla sympatyków szybkości szukających każdej możliwej przewagi w osiągach. Trek Emonda SL 7 jest właściwy dla Ciebie, jeśli... Nie chcesz już nigdy zmagać się z nieudaną zmianą biegów i cenisz sobie przewidywalną, płynną błyskawiczną pracę nowego bezprzewodowego napędu Di2. Szukasz ultralekkiej, superszybkiej ramy z włókna węglowego i karbonowych kół, a do tego oczekujesz mocy i pewności oferowanej poprzez hydrauliczne hamulce tarczowe. Użyte technologie Lekka i aerodynamiczna rama oraz widelec z włókna węglowego OCLV linii 500, bezprzewodowy napęd 2x12 Shimano Ultegra Di2, karbonowe koła Bontrager Aeolus Pro 37, a także hydrauliczne hamulce tarczowe Flat-mount Shimano Ultegra. Jaka jest Emonda? Nasza ultralekka, aerodynamiczna rama z włókna węglowego, elektronicznie sterowana zmiana biegów, koła z włókna węglowego oraz hydrauliczne hamulce tarczowe powodują, że rower ten jest wprost idealny dla wszelkich szukających prędkiego i lekkiego roweru wyścigowego, który pokona każdy wymagający podjazd, a jednocześnie poradzi sobie z mocnymi zjazdami. Dlaczego pokochasz Treka Emonda SL 7 Bezprzewodowy napęd Ultegra Di2 oferuje najszybszą, najpłynniejszą i najistotniej responsywną zmianę biegów w historii Aerodynamiczne kształty rur czynią tę platformę Émonda szalenie szybką, jednocześnie na płaskim, jak i na podjazdach Poradzi sobie bezproblemowo z największymi podjazdami, najostrzejszymi zjazdami i zakrętami, a także najszybszymi sprintami Jak każda Émonda stworzona została z myślą o tym, żeby była najlżejszym i najszybszym rowerem w swej klasie, a dodatkowo objęta jest dożywotnią gwarancją Hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniają pewne hamowanie i kontrolę niezależnie od pogody, na każdej drodze Specyfikacja techniczna* Rama Ultralekkie włókno węglowe OCLV linii 500, rury Ride Tuned zoptymalizowane na osiągi, zwężana główka ramy, wewnętrzne prowadzenie przewodów, zgodność z DuoTrap S, hamulce tarczowe flat mount, oś przelotowa 142 x 12 mm Widelec Émonda SL full carbon, tapered carbon steerer, internal brake routing, flat mount disc, 12x100mm thru axle Koła Koło przednie Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, dopasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 37 mm, oś przelotowa 100 x 12 mm Koło tylne Bontrager Aeolus Pro 37, włókno węglowe OCLV, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, głębokość obręczy 37 mm, bębenek 11-rzędowy Shimano, oś przelotowa 142 x 12 mm Zacisk przedni Bontrager Switch z osią przelotową, zdejmowana dźwignia Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona Bontrager R3 Hard-Case Lite, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, stopka z włókna węglowego, 170 tpi, 700 x 25 mm element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177 ml Taśma na obręcz Taśma do obręczy Bontrager Aeolus XXX Maks. Wymiar opon 28 mm Napęd Manetka Shimano Ultegra R8170 Di2, 12-biegowa Przerzutka przednia Shimano Ultegra R8150 Di2, zintegrowana, ciąg dolny Przerzutka tylna Shimano Ultegra R8150 Di2, 34T max cog Korba wymiar: 47 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 165 mm długości rozmiar: 50, 52 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 170 mm długości wymiar: 54, 56, 58 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 172,5 mm długości wymiar: 60, 62 Shimano Ultegra R8100, 52/36, 175 mm długości Wkład suportu Praxis, gwintowany T47, wewnętrzne łożyska Kaseta Shimano Ultegra R8100, 11-30, 12 speed Łańcuch Shimano XT M8100, 12-biegowa Maks. Wielkość zębatki 1x: 50T, 2x: 53/39 komponenty Siodełko Bontrager Aeolus Comp, szyny stalowe, szerokość 145 mm Sztyca wymiar: 47, 50, 52, 54 Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 20mm, niska wymiar: 56, 58, 60, 62 Nasadka masztu z włókna węglowego Bontrager, przesunięcie 20 mm, wysoka Kierownica rozmiar: 47, 50 Bontrager Pro VR-CF, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 38 cm wymiar: 52 Bontrager Pro VR-CF, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 40 cm rozmiar: 54, 56, 58 Bontrager Pro VR-CF, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 42 cm wymiar: 60, 62 Bontrager Pro VR-CF, włókno węglowe OCLV, 31,8 mm, wewnętrzne prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, zagięcie kierownicy 124 mm, szerokość 44 cm Kierownica zintegrowana ze wspornikiem rozmiar: 47, 50 Zintegrowana kierownica/wspornik Bontrager Aeolus RSL, włókno węglowe OCLV, prowadzenie przewodów Di2, zasięg 100 mm, głębokość 124 mm...