Trek Fuel EX 9.8 GX AXS to prawdziwy mistrz terenu. Pędzi po singletrackach, dzięki lekkiej i sztywnej ramie z włókna węglowego pochłaniającej nieprzyjemne wibracje, a równocześnie mistrzowsko zjeżdża. Wyekwipowany jest w najmocniej pożądane technologie, takie jak sterowany bezprzewodowo napęd SRAM GX AXS zmieniający bezusterkowo biegi pod obciążeniem, a także zawieszenie FOX Performance ze skokiem 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu, które wygładza najtrudniejsze choćby trasy. To wszystko dopełniają koła z włókna węglowego Bontrager, odchudzające i trzymające rower na właściwym kursie. Trek Fuel EX 9.8 GX AXS jest dla Ciebie, jeśli... Szukasz maszyny full suspension, która poradzi sobie ze wszystkim, co czeka na szlaku. Interesują Cię rama i koła z włókna węglowego pochłaniające wibracje, najwyższej klasy zawieszenie, które zjada kamienie na śniadanie, a także doceniasz gustowny i bezkompromisowy 12-biegowy bezprzewodowy napęd. Użyte technologie Lekka i sztywna rama z włókna węglowego z kompletnym zawieszeniem FOX Performance, które zmienia kamieniste odcinki w przejażdżkę po parku. Koła z włókna węglowego ograniczające masę,równocześnie nieelastyczne i niezawodnie trzymające się obranej linii. Ponadto sterowana bezprzewodowo 12-biegowa przerzutka SRAM GX AXS, a także obręcze i opony do wykorzystania bezdętkowego, dzięki którym nie tracisz czasu na naprawę przebić. Zwieńczeniem całości są regulacja geometrii i schowek w ramie, które pozwalają perfekcyjnie przystosować rower do potrzeb. Jaki jest Fuel? Fuel EX 9.8 ucieleśnia ewolucję jazdy po szlakach. Otrzymał wydłużoną geometrię z przodu na strome zjazdy i bardziej pionową sztycę podsiodłową dla wygodnego pędzenia pod górę. Rama z włókna węglowego dba o minimalną masę, a dzięki przerzutce SRAM GX AXS miłośnicy najnowszych technologii mogą się cieszyć z wyższej klasy zmiany biegów. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EX 9.8 Fuel EX Gen 6 gwarantuje Ci 140/150 mm skoku z dodatkowymi możliwościami regulacji, jednostajniejsze prowadzenie i mocniejszą ramę ze schowkiem wewnętrznym zaopatrzony jest w lekkie i niesprężyste koła z włókna węglowego, które z łatwością pokonują trudny technicznie teren i pozwalają utrzymać kurs na nawet najmocniej zakręconych trasach Zyskujesz najnowocześniejszą technologię w postaci 12-biegowej przerzutki SRAM GX AXS zapewniającej precyzję choćby pod obciążeniem oraz zawieszenie FOX Performance dostosowywane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spomiędzy sześciu zróżnicowanych konfiguracji geometrii W celu uzyskania lepszego dobrania dla wszelkich rowerzystów powiększyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w adekwatnym dla ramy rozmiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi albo 29-calowymi, a M i obszerniejsze wyekwipowane są w koła 29-calowe Specyfikacja technologiczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z dostosowywanym kątem, dostosowywana geometria Mino Link, dostosowywane przełożenie zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona rury dolnej, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 185x55 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 160mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Opona rozmiar: XS, S Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 27,5x2,50" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 120 tpi, 29 x 2,50" Taśma na obręcz Bontrager TLR Maks. Rozmiar opon Rama: 29 x 2,50" (XS i S: 27,5 x 2,50"), Widelec: Patrz informacje producenta Napęd Manetka SRAM Eagle AXS POD Przerzutka tylna SRAM GX Eagle AXS, wariant T Korba SRAM GX Eagle, wariant T, DUB, 30T, linia łańcucha 55 mm, 170 mm długości Wkład suportu SRAM DUB MTB Wide, 73 mm, gwint BSA Kaseta SRAM Eagle XS-1275, T-Type, 10-52, 12-rzędowa Łańcuch SRAM GX Eagle, T-Type, 12 speed Maks. Wielkość zębatki 1x: 34T, owalna - 32T, min.: 28T części Siodełko Bontrager Arvada, szyny ze stali austenitycznej, szerokość 138 mm Sztyca wymiar: XS, S Sztyca regulowana Bontrager Line Elite, 100 mm skoku, MaxFlow, wewnętrzne prowadzenie linek, 34,9 mm, 345 mm długości wymiar: M, ML Sztyca regul...