Fuel EX 9.8 XT to zwinny i efektywny rower na szlaki oferujący doskonałą równowagę ceny i wydajności przez połączenie przypasowanych starannie części z lekką ramą produkowaną całkowicie z włókna węglowego. Z zawieszeniem Fox Performance o skoku 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu popłyniesz po wybojach, a koła z włókna węglowego pozwolą utrzymać Ci obraną linię nawet w najgorszym terenie. Napęd Shimano XT dopełnia całość, gwarantując precyzję zmiany biegów i moc na zjazdach oraz wygodę na długich podjazdach. Trek Fuel EX 9.8 XT jest dla Ciebie, jeśli... Pragniesz odkrywać długie, płynne oraz skomplikowane technicznie zjazdy, a potem popędzić na górę i powtórzyć, ile tylko się da. Chcesz korzystać z pochłaniania wibracji ramy z włókna węglowego i karbonowych kół, a w dodatku z usprawnionego zawieszenia, które pochłania wszelkie wyboje. Użyte technologie Lekka i niesprężysta rama z włókna węglowego z kompletnym zawieszeniem FOX Performance wygładza równocześnie kamieniste, jak i pełne korzeni odcinki. Ponadto koła z włókna węglowego dbają o niską masę i precyzję prowadzenia, a grupa Shimano XT zapewnia płynną zmianę biegów i modulację hamowania. Zwieńczeniem całości są regulacja geometrii i schowek w ramie, które pozwalają doskonale dostosować rower do potrzeb. Jaki jest Fuel? Fuel EX 9.8 to kulminacja wielu lat jazdy po szlakach i prac przy postępowej geometrii, co odzwierciedla dłuższy front roweru wyśmienity na stromsze i trudniejsze zjazdy i bardziej pionowa rura podsiodłowa umożliwiająca pewne podjazdy. Wyposażony jest w skrupulatnie przypasowane części, pomiędzy innymi usprawnione zawieszenie, koła z włókna węglowego i napęd Shimano XT. Dlaczego je pokochasz? Fuel EX Gen 6 zapewnia Ci 140/150 mm skoku z dodatkowymi możliwościami regulacji, stabilniejsze prowadzenie, a także mocniejszą ramę ze schowkiem wewnętrznym W celu uzyskania ulepszonego dopasowania dla wszelkich rowerzystów rozszerzyliśmy gamę wymiarów i wykorzystujemy koła w trafnym dla ramy rozmiarze: ramy XS posiadają koła 27,5-calowe, w S można wybrać między 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i pokaźniejsze wyekwipowane są w koła 29-calowe Jest gotowy na szaleństwa z kołami z włókna węglowego, które rozprawiają się bez trudu z terenem i trzymają kurs, gdy zrobi się atrakcyjnie Dzięki schowkowi w ramie prosto weźmiesz ze sobą wszystko co potrzebne, a Twój rower pozostanie aerodynamiczny i stylowy dostosowywane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spomiędzy sześciu rozmaitych konfiguracji geometrii Specyfikacja technologiczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z dostosowywanym kątem, dostosowywana geometria Mino Link, dostosowywane przełożenie zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona rury dolnej, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 185x55 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 160 mm, XS/S: 150 mm Koła Koło przednie wymiar: XS, S Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29" Koło tylne wymiar: XS, S Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali wymiar: XS, S Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dopasowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 27,5" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przypasowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29" Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Elite 30, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready Opona rozmiar: XS, S Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177...