Fuel EX 9.8 XT to zwinny i efektywny rower na szlaki oferujący genialną równowagę ceny i skuteczności przez połączenie dobranych skrupulatnie części z lekką ramą wytwarzaną w całości z włókna węglowego. Z zawieszeniem Fox Performance o skoku 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu popłyniesz po wybojach, a koła z włókna węglowego pozwolą utrzymać Ci obraną linię choćby w najgorszym terenie. Napęd Shimano XT dopełnia całość, zapewniając precyzję zmiany biegów i moc na zjazdach oraz wygodę na długich podjazdach. Trek Fuel EX 9.8 XT jest dla Ciebie, jeśli... Pragniesz odkrywać długie, płynne i trudne technicznie zjazdy, a potem popędzić na górę i powtórzyć, ile tylko się da. Chcesz korzystać z pochłaniania wibracji ramy z włókna węglowego, a także karbonowych kół, a dodatkowo z usprawnionego zawieszenia, które pochłania wszelkie wyboje. Użyte technologie Lekka i sztywna rama z włókna węglowego z kompletnym zawieszeniem FOX Performance wygładza jednocześnie kamieniste, jak i pełne korzeni odcinki. Na dodatek koła z włókna węglowego dbają o niską masę i precyzję prowadzenia, a grupa Shimano XT gwarantuje płynną zmianę biegów i modulację hamowania. Zwieńczeniem całości są regulacja geometrii i schowek w ramie, które pozwalają idealnie dopasować rower do potrzeb. Jaki jest Fuel? Fuel EX 9.8 to kulminacja wielu lat jazdy po szlakach i prac przy innowacyjnej geometrii, co odzwierciedla dłuższy front roweru wspaniały na stromsze i trudniejsze zjazdy i bardziej pionowa rura podsiodłowa umożliwiająca pewne podjazdy. Zaopatrzony jest w precyzyjnie dostosowane komponenty, między innymi usprawnione zawieszenie, koła z włókna węglowego i napęd Shimano XT. Dlaczego je pokochasz? Fuel EX Gen 6 zagwarantuje Ci 140/150 mm skoku z dodatkowymi możliwościami regulacji, zrównoważeniejsze prowadzenie oraz mocniejszą ramę ze schowkiem wewnętrznym W celu uzyskania lepszego przypasowania dla wszelkich rowerzystów zwiększyliśmy gamę rozmiarów i wykorzystujemy koła w trafnym dla ramy rozmiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać pomiędzy 27,5-calowymi albo 29-calowymi, a M i większe wyekwipowane są w koła 29-calowe Jest gotowy na szaleństwa z kołami z włókna węglowego, które rozprawiają się bez trudu z terenem i trzymają kurs, gdy zrobi się ciekawie Dzięki schowkowi w ramie z łatwością weźmiesz ze sobą wszystko co niezbędne, a Twój rower pozostanie aerodynamiczny i stylowy dostosowywane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu zróżnicowanych konfiguracji geometrii Specyfikacja technologiczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, regulowana geometria Mino Link, dostosowywane przełożenie zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona rury dolnej, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 185x55 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 160 mm, XS/S: 150 mm Koła Koło przednie wymiar: XS, S Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali wymiar: S, M, ML, L, XL Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, sztywna oś przelotowa 15 mm, 29" Koło tylne wymiar: XS, S Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do wykorzystania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali rozmiar: XS, S Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 27,5" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dopasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29" Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze nieelastyczną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Elite 30, przypasowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready Opona wymiar: XS, S Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do użycia bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" komponent opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177...