Fuel EX 9.8 XT to zwinny i skuteczny rower na szlaki proponujący genialną równowagę ceny i wydajności poprzez połączenie dostosowanych starannie części z lekką ramą wytwarzaną kompletnie z włókna węglowego. Z zawieszeniem Fox Performance o skoku 150 mm z przodu i 140 mm z tyłu popłyniesz po wybojach, a koła z włókna węglowego pozwolą utrzymać Ci obraną linię choćby w najgorszym terenie. Napęd Shimano XT dopełnia całość, gwarantując precyzję zmiany biegów i moc na zjazdach oraz wygodę na długich podjazdach. Trek Fuel EX 9.8 XT jest dla Ciebie, jeśli... Pragniesz odkrywać długie, płynne, a także nieprzystępne technicznie zjazdy, a potem popędzić na górę i powtórzyć, ile tylko się da. Chcesz korzystać z pochłaniania wibracji ramy z włókna węglowego, a także karbonowych kół, a dodatkowo z usprawnionego zawieszenia, które pochłania wszelkie wyboje. Użyte technologie Lekka i sztywna rama z włókna węglowego z kompletnym zawieszeniem FOX Performance wygładza zarówno kamieniste, jak i pełne korzeni odcinki. Dodatkowo koła z włókna węglowego dbają o niską masę i precyzję prowadzenia, a grupa Shimano XT zapewnia płynną zmianę biegów i modulację hamowania. Zwieńczeniem całości są regulacja geometrii i schowek w ramie, które pozwalają wyśmienicie dopasować rower do potrzeb. Jaki jest Fuel? Fuel EX 9.8 to kulminacja wielu lat jazdy po szlakach i prac przy nowoczesnej geometrii, co odzwierciedla dłuższy front roweru perfekcyjny na stromsze i trudniejsze zjazdy oraz bardziej pionowa rura podsiodłowa umożliwiająca pewne podjazdy. Wyekwipowany jest w skrupulatnie dobrane części, między innymi usprawnione zawieszenie, koła z włókna węglowego i napęd Shimano XT. Dlaczego je pokochasz? Fuel EX Gen 6 zagwarantuje Ci 140/150 mm skoku z dodatkowymi możliwościami regulacji, zrównoważeniejsze prowadzenie i mocniejszą ramę ze schowkiem wewnętrznym W celu uzyskania lepszego dobrania dla wszelkich rowerzystów powiększyliśmy gamę wymiarów i wykorzystujemy koła w słusznym dla ramy wymiarze: ramy XS mają koła 27,5-calowe, w S można wybrać pomiędzy 27,5-calowymi lub 29-calowymi, a M i obszerniejsze zaopatrzone są w koła 29-calowe Jest gotowy na szaleństwa z kołami z włókna węglowego, które rozprawiają się bez trudu z terenem i trzymają kurs, gdy zrobi się ciekawie Dzięki schowkowi w ramie łatwo weźmiesz ze sobą wszystko co niezbędne, a Twój rower pozostanie aerodynamiczny i stylowy dostosowywane stery (miski kątowe sprzedawane oddzielnie) i Mino Link pozwalają wybrać spośród sześciu zróżnicowanych konfiguracji geometrii Specyfikacja technologiczna* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wewnętrzny schowek, stery z regulowanym kątem, dostosowywana geometria Mino Link, dostosowywane przełożenie zawieszenia, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu magnezu, rura podsiodłowa 34,9 mm, ISCG 05, linia łańcucha 55 mm, BSA 73, osłona rury dolnej, osłona na ramę do przewożenia, ABP, UDH, Boost148, 140 mm skoku Widelec Fox Performance 36, sprężyna powietrzna Float EVOL, tłumienie GRIP, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Kabolt, 150 mm skoku Amortyzator Fox Performance Float X, 2-pozycyjne tłumienie, 185x55 mm Maks. Kompatybilny skok widelca 160 mm, XS/S: 150 mm Koła Koło przednie rozmiar: XS, S Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, nieelastyczna oś przelotowa 15 mm, 27.5 cali rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, niesprężysta oś przelotowa 15 mm, 29" Koło tylne wymiar: XS, S Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dopasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, sztywna oś przelotowa 12 mm, 27.5 cali wymiar: XS, S Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przystosowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, nieelastyczna oś przelotowa 12 mm, 27,5" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager Line Elite 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz dostosowana do zastosowania bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek piasty Shimano MicroSpline, Boost148, niesprężysta oś przelotowa 12 mm, 29" Piasta przednia Bontrager ze stopu aluminium, z uszczelnianymi łożyskami maszynowymi, tarcza na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Zacisk tylny Bontrager Switch ze sztywną osią przelotową, zdejmowana dźwignia Obręcz Bontrager Line Elite 30, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready Opona wymiar: XS, S Bontrager SE5 Team Issue, dostosowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 27,5 x 2,50" rozmiar: S, M, ML, L, XL Bontrager SE5 Team Issue, dopasowane do zastosowania bezdętkowego Tubeless Ready, ściany boczne Core Strength, stopka z aramidu, 60 tpi, 29 x 2,50" element opony Uszczelniacz Bontrager TLR, 177...