Trek Fuel EXe 9.8 XT to zupełnie nowa klasa roweru górskiego, którego kompaktowy napęd dopasowuje się do Twojego stylu jazdy i przekazuje moc w praktycznie niedostrzegalny sposób. Wyekwipowany jest w małą,mocną przekładnię TQ, która gwarantuje wspomaganie, gdy go potrzebujesz, lecz na zjazdach kompletnie znika, dając Ci wrażenia z jazdy jak na rasowym rowerze na szlaki. Dzięki ramie z włókna węglowego maszyna jest lekka i responsywna, a usprawnione zawieszenie RockShox połączone ze skutecznością Shimano XT w zmianie biegów dopełnia komplet, zapewniając znakomitą równowagę skuteczności i ceny. Trek Fuel EXe 9.8 XT 2023 jest dla Ciebie, jeśli... Jeździsz na szlakach i szukasz kombinacji najlepszych cech rowerów tradycyjnych i elektrycznych. Nie masz zamiaru poświęcić zwinności, aby zyskać na mocy,ochoczo skorzystasz z lekkiego wspomagania na podjazdach. Doceniasz najnowocześniejsze technologie i interesują Cię usprawnienia w kluczowych punktach. Nie chcesz tracić naturalnych wrażeń z jazdy na rowerze górskim, a równocześnie masz chrapkę na zaawansowany silnik, który zapewni ciche wsparcie. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z wbudowanym akumulatorem o pojemności 360 Wh i przekładnią falową TQ z inteligentnym gniazdkiem ładowania, zintegrowany ekran LED i dyskretny pilot na kierownicy. Na dodatek, widelec RockShox Lyrik Select+ o skoku 150 mm ze sprężyną DebonAir i tłumieniem Charger 2.1 RC oraz damper RockShox Super Deluxe Select+ o skoku 140 mm. Wszystko to zwieńczone dokładną zmianą biegów i modulacją opartego na Shimano XT napędu. Jaki jest Fuel EXe? Fuel EXe 9.8 to rower elektryczny, który powstał z myślą o szlakach, dzięki czemu żwawo i radośnie pokonuje zjazdy i zapewnia intuicyjne wspomaganie przystosowujące się do Twojego sposobu podjeżdżania. Wyposażony jest w małą i konkretną przekładnię TQ, która pracuje cicho i nie odrywa Twojej uwagi od szlaku, a całość dopełnia dokładna zmiana biegów Shimano XT, koła z włókna węglowego i usprawnione zawieszenie. Twoje pieniądze trafiają w kluczowe punkty maszyny. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.8 2023 formuje genialną równowagę pomiędzy rowerem tradycyjnym i elektrycznym, proponując dostosowujące się do warunków wspomaganie, którego nie usłyszysz na podjazdach, a równocześnie zwinną, naturalną charakterystykę jazdy i radość na zjazdach niewiele znacząca,mocna przekładnia TQ została dostrojona do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę, a także dostosowuje moc do Ciebie, dzięki czemu jedziesz naturalnie Inteligentny port ładowania, elegancko zintegrowany ekran i dyskretne elementy sterowania sprawiają, iż maszyna ta wygląda i prowadzi się jak konwencjonalny rower górski Dzięki usprawnionemu zawieszeniu RockShox o 150 mm skoku z przodu i 140 mm z tyłu wręcz płynie, choćby po niełatwych trasach. Na długie dni w siodełku można zamontować dodatkowy akumulator powiększający zasięg znikomy. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, lecz pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, lecz jest bardziej wyrafinowany. Wewnątrz znajdują się trzy koncentryczne komponenty staranne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny rozciągliwy wielowypust i wielowypust okrągły, które wspólnie napędzają rower, a jednocześnie są minimalne i lekkie. W porównaniu z konwencjonalnymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy wymiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, wytrzymałość i niewielki rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są używane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, znakomicie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Gromadzi się w charakterystycznym koszyku na bidon i nie wymaga skomplikowanego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh zagwarantuje Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, ale wciąż łatwo go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Informacje technologiczne* Rama Rama z włókna węglowego OCLV Mountain, wyjmowany akumulator, wewnętrzne prowadzenie linek, łącznik wahacza ze stopu, rura podsiodłowa 34,9 mm, uchwyt górnej prowadnicy łańcucha, linia łańcucha 55 mm, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, 140 mm skoku Widelec RockShox Lyrik Select+, sprężyna DebonAir, tłumik Charger 2.1 RC, zwężana rura sterowa, przesunięcie 44 mm, Boost110, oś 15 mm Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Select+ RT, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Elite 30, włókno węglowe OCLV Mountain Carbon, Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelot...