Fuel EXe 9.9 XX1 AXS to kolarstwo górskie wyższego poziomu. Wjeżdża na nieznane terytorium pomiędzy klasycznymi rowerami górskimi i elektrycznymi poprzez wykorzystanie nowej technologii zezwalającej radować się z natury w ciszy i najkorzystniejszych elementów w branży. Wszystkie części EXe 9.9 aż rwą się do jazdy po szlakach, począwszy od lekkiej i nieelastycznej ramy z włókna węglowego, a na niepokaźnej,konkretnej przekładni TQ skończywszy. Tu nie ma miejsca na jakiekolwiek kompromisy. Napęd SRAM XX1 AXS jest precyzyjny, jak i interesujący, a topowe zawieszenie RockShox z technologią AirWiz pozwala nadzwyczajnie dostroić konfigurację do preferencji. Trek Fuel EXe 9.9 XX1 AXS jest dla Ciebie, jeśli... Masz kosztowne gusta i stawiasz sprawność ponad wszystko. Szukasz roweru, który nie tylko zjedzie ze szczytu jak błyskawica, ale będzie przy tym wyglądał fenomenalnie. Dostaniesz maszynę stworzoną z unikatową trosceą o szczegóły, od ramy i kół z włókna węglowego począwszy, a na napędzie SRAM XX1 skończywszy. Z kolei supernowoczesna przekładnia TQ po cichu wspomoże Cię na podjeździe, dzięki temu będziesz cieszyć się kolejnymi zjazdami po singletrackach. Użyte technologie Rama z włókna węglowego OCLV Mountain z zastosowanym akumulatorem 360 Wh i supernowoczesna przekładnia falowa TQ z inteligentnym gniazdem ładowania, zintegrowany wyświetlacz LED, a także dyskretny pilot na kierownicy. Widelec RockShox Lyrik Ultimate z AirWiz o skoku 150 mm, ze sprężyną powietrzną DebonAir i tłumieniem Charger 3 RC2, a także damper RockShox Super Deluxe Ultimate o 140 mm skoku. Dodatkowo, lekkie i sztywne koła z włókna węglowego z oponami założonymi bezdętkowo i najwyższej klasy sterowana bezprzewodowo grupa SRAM XX1 AXS. Jaki jest Fuel EXe 9.9 XX1 AXS? Fuel EXe 9.9 wynosi jazdę w terenie na wyższy poziom, dzięki rewolucyjnym technologiom, od cichej i kompaktowej przekładni TQ począwszy, a na starannie skonstruowanej ramie z włókna węglowego skończywszy. Łączy najmocniejsze strony obu światów—pędzi w dół szlaku jak klasyczny rower, a potem szarżuje pod górę z naturalnym wspomaganiem. Ponadto, wyposażony jest we nadzwyczajny osprzęt, chociażby usprawnione zawieszenie RockShox z AirWiz i kompletnie bezprzewodowy napęd SRAM XX1 AXS. Dlaczego pokochasz Treka Fuel EXe 9.9 2023 Nie musisz iść na kompromis. Dostajesz najlepsze włókno węglowe, części i silnik, który nie odrywa Twojej uwagi od szlaku Bezprzewodowy napęd SRAM XX1 AXS zagwarantuje idealną zmianę biegów w pozbawionym linek systemie o prawdziwie piórkowej wadze Zawieszenie RockShox wyposażone jest w technikę AirWiz, dzięki której jego regulacja to błahostka nieduży,konkretny silnik TQ został dostrojony do szlaków, nie rozprasza Twojej uwagi ze względu na cichą pracę oraz dostosowuje moc do Ciebie, dzięki temu jedziesz naturalnie zastosowany wyświetlacz, gniazdo ładowania i części sterowania są proste, gustowne i pracują intuicyjnie śladowy. Lekki. Cichy. Naturalny. HPR50 Sercem przekładni TQ-Group do rowerów elektrycznych jest moduł HPR50, czyli przekładnia falowa o momencie obrotowym 50 Nm. Czym jest przekładnia falowa? Jest to stosunkowo prosty, lecz pomysłowy mechanizm napędowy, który działa podobnie do silnika obrotowego, lecz jest bardziej wyrafinowany. Wewnątrz znajdują się trzy koncentryczne elementy staranne: generator fal eliptycznych, wewnętrzny sprężysty wielowypust i wielowypust kolisty, które wspólnie napędzają rower, a równocześnie są śladowe i lekkie. W porównaniu z tradycyjnymi przekładniami zębatymi i pasowymi przekładnia falowa ma mniejszy rozmiar, jest mocniejsza, pracuje bardziej płynnie i jest trwalsza. Ze względu na ich precyzję, trwałość i drobny rozmiar przekładnie falowe, a w szczególności napędy z przekładnią falową TQ, są używane w przemyśle kosmicznym, lotnictwie, medycynie i robotyce. Z tych samych powodów, dla których sprawdzają się one w lądownikach księżycowych i robotach chirurgicznych, wyśmienicie radzą sobie także w rowerach elektrycznych. Dodatkowy akumulator Range Extender Zyskaj 40% zasięgu dzięki opcjonalnemu zewnętrznemu akumulatorowi 160 Wh. Gromadzi się w charakterystycznym koszyku na bidon i nie wymaga trudnego prowadzenia kabli, ani specjalnych mocowań. Zdejmowany akumulator Akumulator 360 Wh zapewnia Ci moc na 2-5 godzin jazdy. Ukryty jest w rurze dolnej, lecz wciąż prosto go zdjąć dla wygodniejszego ładowania. Dane technologiczne* Widelec RockShox Lyrik Ultimate, AirWiz, sprężyna DebonAir, tłumienie Charger 3 RC2, przesunięcie 44 mm, Boost110, Maxle Stealth, 150 mm skoku Amortyzator RockShox Super Deluxe Ultimate AirWiz, damper RCT2, 205 mm x 60 mm Koła Koło przednie Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, przystosowane do wykorzystania bezdętkowego Tubeless Ready, na 6 śrub, Boost110, oś przelotowa 15 mm Koło tylne Bontrager Line Pro 30, z włókna węglowego OCLV Mountain, obręcz przypasowana do użycia bezdętkowego, piasta Rapid Drive 108, tarcza na 6 śrub, bębenek SRAM XD, Boost148, oś przelotowa 12 mm Zaci...